„Caloian de primăvară” – vinurile Olteniei profunde în stilul de viață contemporan 

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

O nouă campanie națională de promovare a consumului de vin este propusă începând de astăzi clienților, de către Crama Oprișor. Intitulată ”E vremea de Caloian”, campania se va derula pe parcursul următoarelor 12 luni în magazinele specializate și localurile partenere, timp în care vor avea loc declinări sezoniere ale acestui demers. Prima etapă –  “Caloian de primăvară” – aduce în prim plan trei dintre cele 7 vinuri ale gamei: Rose, Zinfandel alb și Merlot.

Roceanu (1)„Demersul este unul de informare și promovare a consumului de vin de calitate, în armonie cu stilul de viață al omului contemporan dar tototdată pornind de la valorile, tradițiile și obiceiurile Olteniei profunde. Pe parcursul anului, vom prezenta consumatorilor vinurile componente ale gamei sub forma unor meniuri adaptate fiecărui anotimp, care vor fi puse în valoare prin informațiile și prin asocierile culinare specifice ale localurilor partenere în proiect”, a declarat Gabriel Roceanu, directorul general al Cramei Oprișor„Caloianul este un ritual străvechi de invocare a belșugului pentru roadele pământului, și dorim ca iubitorii vinului să se bucure de aceste roade pe tot parcursul anului, alături de noi. Am pregătit vinuri albe și rose proaspete și savuroase, din recolta 2014, iar vinurile roșii sunt deja mature și armonioase. Merlot-ul și Feteasca neagră Caloian din recolta 2013 și-au câștigat deja recunoașterea, prin medalii obținute în fața juriilor de specialiști, în timp ce Cabernet Sauvignon-ul, un soi de struguri care a adus celebritatea Cramei Oprișor, urmează să-și demonstreze valoarea în concursurile din perioada următoare”, a mai anunțat Roceanu.

Cunoscută publicului pretențios mai ales prin edițiile speciale super-premium (Passarowitz, Smerenie, Nenumita, Drăgaică roșie sau Rusalcă albă), Crama Oprișor a decis încă de anul trecut să accelereze și promovarea gamei Caloian la nivel național, prin parteneriatele derulate cu distribuitorii și cu localurile partenere ale acțiunii „Gustă Caloian!”. Etapa 2015 – „E vremea de Caloian”  – reprezintă continuarea acestui demers, revista și site-ul Vinul.Ro fiind unul dintre partenerii principali în promovarea acțiunii.

Tzakis „Pregătim acum și o surpriză pentru iubitorii de vinuri tinere, pe lângă cele 7 vinuri deja consacrate în această colecție. Continuăm să inovăm și să inventăm la Oprișor, deoarece specificul acestei game, Caloian, este că oferă publicului  libertatea de alegere a vinului potrivit la fiecare moment, ambianță, meniul sau sezon. Vom continua să promovăm puternic această colecție de vinuri tinere destinate segmentului HoReCa (hoteluri, restaurante, magazine specializate), pe tot parcursul anului”, a declarat dna Luminița Tzakisdirector comercial al Cramei Oprișor.

Informații suplimentare despre valorile și istoria Cramei Oprișor, ca și despre colecțiile de vinuri și edițiile limitate create aici, sunt disponibile la www.crama-oprisor.ro

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...