Cercetări recente, ale căror concluzii au fost publicate ieri în British Medical Journal, au ajuns la concluzia că un consum însemnat de ciocolată ajută la prevenirea bolilor de inimă.
Studiul a fost realizat de oamenii de știință de la universitățile Cambridge și Colombia și a fost prezentat la…
…







Newsletter




Opiniile editorilor


































