Degustare de lansare: “Vinurile Dobrogei, altfel decât le știai”

Aproape 40 de persoane au înfruntat (cu veritabil eroism urban, am zice) canicula și s-au prezentat la degustarea de lansare a campaniei “Vinurile Dobrogei, altfel decât le știai”, organizată în 23 iunie la unul dintre magazinele Vinmag, în Bdul Ion Mihalache 92, București. Amfitrion, din partea cramelor dobrogene participante la campanie, a fost Paul Fulea (Crama Histria), care a susținut cu fervoare (și succes) “cauza dobrogeană”, având mai mult decât câte un cuvânt bun despre fiecare dintre colegii săi care n-au putut participa la premieră.

După un scurt cuvânt introductiv și de mulțumire al organizatorilor, rând pe rând, sticlele de Mirachi, Darie, Trantu, Alira și Clos des Colombes au fost extrase din frapiere și luate la degustat și dezbatere, pe grupuri mai mult sau mai puțin organizate, dar foarte animate. Seara a dovedit, din punctul de vedere al organizatorilor, că ideea campaniei este una pe deplin susținută de feedback-ul publicului, care a apreciat diversitatea de stiluri de care dau dovadă aceste vinuri, în mod normal mai greu de găsit pe rafturile hypermarketurilor. La eveniment au participat bloggeri de food, travel & wine, somelieri, comunicatori, prieteni ai vinului, ai Vinmag și Vinul.Ro.

 

Reamintim că scopul campaniei “Vinurile Dobrogei, altfel decât le știai” este acela de a oferi vizibilitate și vânzări unor producători din zonă care fie sunt mai noi pe piață, fie nu dispun neapărat de forța financiară sau de volum care să le permită accesul către consumatorii din întreaga țară. Prin eforturile comune ale retailerului specializat Vinmag.Ro, ale cramelor participante, ale revistei Vinul.Ro și ale publicului consumator, încercăm prin această acțiune să “completăm” în conștiința publică informațiile și experiențele gustative referitoare la diversitatea vinurilor dobrogene. Vinurile campaniei pot fi achiziționate din magazinele Vinmag și online, de pe shopul Vinmag.Ro.

Alte articole despre campanie și cramele participante puteți citi aici:

„Am încredere în creşterea consumului de vin premium”

Mirachi – dragoste sau jale! La sticlă, frumos ambalată, de la Crama Histria

Dupa 15 ani în România… Elle ne regrette rien

După 30 de ani. Sau cum să treci de la vinul mult la vinul bun

Special! Vinurile Dobrogei, altfel decât le știai! La un click distanță, pe Vinmag.Ro