Vinurile Catavencilor

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

Balul Academiei Catavencu, cel mai „cu dichis” eveniment anti-monden al Capitalei, a revarsat in paharele invitatilor din acest an Cabernet Sauvignon si Sauvignon Blanc de la Carl Reh Winery, in sticle branduite special pentru acest eveniment.

catavencu_3

Mai mult, premiantii Balului au avut ocazia sa duca acasa sticle-unicat, purtand pe eticheta caricaturi de Mardale, adecvate categoriilor de premii – „Din putul gandirii”, „Meandrele concretului”, „Emil Bobu”, „Gandire cu premeditare”, „Capraria Marean Vanghelie”, „Mari Clitorii ale Guvernarii”, „Gandesc. Deci ma risc”, „Carma scapa turma” si „Minti, nu minti, vremea populismului trece”. Proiectul ii apartine si de aceasta data lui George Moisescu, cel care se ocupa de campania de rebranding a producatorului Carl Reh Winery. „Am avut parte. In primul rand, de tot concursul celor de la Academia Catavencu, a fost un disponibil formidabil din partea lor.

catavencu_1

Carl Reh si Academia Catavencu nu sunt, de fapt, la prima intalnire: in aceasta vara am organizat si o degustare in redactia Academiei, iar vinurile au fost foarte bine primite. Pentru bal, academia a avut 400 de sticle de vin pentru consum, 200 de Sauvignon Blanc, 200 de Cabernet Sauvignon, fiecare soi cu cate patru etichete constand in caricaturi de Mardale, adecvate temei balului – «Criza si pedeapsa». La acestea s-au adaugat sticlele pentru premianti, unicate, 9 magnum-uri cu Cabernet Sauvignon din 2006, in sticle magnum”, spune George Moisescu.

catavencu_6

„A fost o idee foarte buna”, completeaza Ioan T. Morar, amfitrion al Balului, alaturi de Toni Grecu. „Pot spune ca relatia dintre Catavencu si Carl Reh a inceput, de fapt, astavara, cand redactia a gazduit o degustare de vinuri. A fost atunci vorba despre un act civilizator, de fapt, pentru ca multi dintre colegii mei si-au dat seama ca nu bausera, pana in acel moment, decat porcarii. Efectul a fost atat de puternic incat am organizat si o degustare la «Dilema», unde situatia s-a repetat, in mare. Pot spune ca, de atunci, colegii de la Catavencu au ajuns sa cumpere alfel vinul. Studiaza etichetele, tiu ce aleg, unii s-au fixat pe cate un vin… Un asemenea act este mai valoros, in cele din urma, decat o intreaga campanie publicitara clasica, pentru ca fiecare dintre cei care a participat la degustare este, la randul sau, un lider de opinie in grupul din care face parte, iar un asemenea lider – care promoveaza vinuri de calitate – are mai multa influenta decat un spot TV sau o reclama dintr-un ziar.

catavencu_5

Se vede si din reactiile pe care le au oamenii la postarile lui Cezar Ioan de pe blogul meu. Nu doar ca se discuta vinul… Sunt oameni care ii multumesc pentru recomandari, a fost si o domnisoara, la ultima recomandare, care ne-a informat ca a citit dimineata, seara si-a cumparat sticla, iar acest lucru i-a schimbat ziua… E o realizare!”, explica Ioan Morar.

catavencu_4

Carl Reh Winery se afla in prezent in plina campanie de rebranding, una dintre intentii fiind promovarea denumirii de origine a vinului, Oprisor. Cu doar o luna in urma, acelasi producator a lansat si editia limitata „Erotikon”, o serie cu etichetele constand in picturi erotice realizate de Ciprian Paleologu, si „a pregatit terenul” pentru lansarea noilor vinuri: Dragaica rosie, Rusalca Alba, Tormentum, Smerenie si Passarowitz.

Asocierea cu evenimentul „Academiei Catavencu” reprezinta, de asemenea, un punct important castigat in aceasta campanie, mai ales ca numele saptamanalului nu a mai fost asociat pana acum atat de ferm cu vreun alt brand comercial, iar „Catavencu”, dupa cum se stie, este una dintre cele mai influente publicatii de pe piata. In concluzie, chiar daca academicienii ne sperie, anuntand ca primul bal al Crizei ar putea fi si ultimul la care se gaseste mancare, putem spune ca nou infiintata colaborare cu Crama Oprisor garanteaza macar faptul ca nu va fi ultimul bal cu vin bun.

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...