Halewood comunica prin GAV/Scholz&Friends

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

Agentia de publicitate GAV/Scholz&Friends va oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising, Grupului Halewood Romania, se arata intr-un comunicat de presa al producatorului de vinuri. GAV/Scholz&Friends a ajuns pe aceasta pozitie in urma castigarii licitatiei organizate Cramele Halewood, unul dintre principalii jucatori de pe piata vinului.

„Echipa de management de la Halewood este tot ce ne-am putea dori de la un client: profesionista, deschisa, dinamica, increzatoare in agentie si, pe langa acestea, foarte umana si calda. Se leaga o prietenie intre noi si asta ma bucura cel mai mult, pentru ca, pana la urma, acestea sunt scopul si filozofia Scholz&Friends. In plus, ce poate fi mai frumos si mai motivant decat sa lucrezi pentru un produs ca vinul”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV/Scholz&Friends.

Unul dintre cele mai importante proiecte puse in practica de catre agentia GAV/Scholz&Friends a fost „Sibiu -capitala europeana a Culturii”.

Pe langa productia de vinuri romanesti, Cramele Halewood reprezinta in Romania case celebre din intreaga lume: Andre Lurton, Antinori, Torres, Vicente Gandia, Villa Maria, Trapiche, Concha Y Toro, incercand prin aceasta „sa aducem consumatorului roman vinuri de import reprezentative si de calitate, vinuri care inseamna ceva pentru regiunea din care provin si care sunt produse de companii de familie cu valori similare companiei noastre”, a declarat Dan Muntean, Director General al Cramelor Halewood.

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...