Ispita, un nou concept cu vin si arta de la Oprisor – galerie foto

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

a 6Luni, 4 noiembrie, la Hotel Caro a avut loc o lansare de vin. Cam asa ar suna intr-un buletin de stiri ilustrarea evenimentului in cadrul caruia producatorul din Mehedinti Crama Oprisor a reluat traditia conceptului Arta si Vin pe care il promoveaza de mai bine de un cincinal. Un eveniment rafinat, cu note ezoterice, un eveniment care a avut darul sa-i ispiteasca pe cei peste 100 de invitati care au venit la lansare. E, de fapt, ceea ce au dorit organizatorii, pentru ca noul produs, atat vinul, cat si conceptul artistic, poarta numele de Ispita. Ispita by Liviu Grigorica, mai exact, pentru ca enologul nu numai ca a realizat asamblajele, ci a avut si ideea acestui proiect. Din prezentarea facuta, am inteles ca Ispita este un concept amplu , care se va finaliza odata cu lansarea celui de-al saselea si ultimul vin al acestei colectii. Deocamdata, s-a lansat doar primul, „I from Ispita”, un vin rosu cu o personalitate distincta, surprinzator si extrem de prietenos, desi e si tanar, si cu un continut de alcool destul de ridicat. Multe lucruri nu am mai aflat despre acest vin, pentru ca producatorul nu vrea sa dezvaluie prea multe. Deocamdata. Stim ca vor fi sase vinuri, fiecare fiind identificat prin una dintre literele componente ale cuvantului Ispita. Mai stim ca vinul „I from Ispita” a aparut intr-o editie de 5577 de sticle, toate numerotate manual. Si am mai aflat, din declaratia enologului, ca „este primul vin pe care l-am facut jucandu-ma”.  Nu stim, insa, nici ce soiuri s-au ingemanat in acest prim vin,  nici cand va fi fi disponibila intreaga colectie, nici despre ce vinuri va fi vorba. Toate amanuntele vor fi dezvaluite abia dupa ce va fi lansat ultimul vin si vor fi disponibile in cutia care va contine toate cele sase vinuri ale colectiei. Pana atunci, insa, realizatorii au realizat ceea ce si-au propus. Ispita ne-a prins in mrejele ei.

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...