NBG, o noua oportunitate pentru exportatori

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

NBGPe 21 martie, la Hotel Marshal Garden, a avut loc lansarea Networking Business Group, o companie care, dupa spusele presedintelui executiv al companiei, Aldo de Blasio „ va functiona ca o agentie matrimoniala pentru companii. Va gasi piete de desfacere in strainatate pentru produsele romanesti si va organiza intalniri intre oamenii de afaceri din Romania si posibilii parteneri din exterior”.

NBG isi propune sa acopere o sfera larga de activitati economice: energetic, construcţii, cosmetice si wellbeing, tehnologii si echipamente industriale, IT si telecomunicatii, insa primele activitati vor avea loc in domeniul agroalimentar. De altfel, primul workshop dedicat micilor producători se va adresa celor din acest sector. De asemenea, NBG a precizat ca prima piata care va fi deschisa producatorilor romani va fi Italia. Motivatia acestei alegeri a oferit-o tot Aldo de Blasio: „Exista mai mult de 400 de zboruri intre Italia si Romania in fiecare saptamana si sunt peste 37.000 de companii fondate de romani în Italia. Piata italiana inseamna 60 de milioane de consumatori, dintre care peste un milion sunt romani”.

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...