Noutati in programul Forumului Vinul.Ro 2013 (12-14 aprilie)

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

forumul vinul.roAtat programul celei de-a doua editii a Forumului Vinul.Ro, cat si specialistii invitati sa sustina conferinte despre vanzarea si promovarea vinului recomanda acest eveniment drept cea mai importanta manifestare de profil organizata in Romania. Anul acesta, in perioada 12-14 aprilie 2013, la Marshal Garden Hotel din Bucuresti (Calea Dorobantilor 50b) profesionistii de varf din HoReCa si retail vor putea lua contact direct cu specialistii din industria vinului (productie, marketing, distributie, echipamente etc.), cat si cu bloggerii si jurnalistii de specialitate.

Interesul inregistrat la prima editie a impus o crestere a agendei pentru cea de-a doua: daca in toamna lui 2012 lucrarile forumului au durat o zi, acum programul cuprinde o zi de jurizari si doua zile de prezentari si dezbateri, o expozitie de vinuri, precum si o seara de gala in care vor fi anuntate premiile Concursului, toate organizate la Hotelul Marshal Garden.

Concepte si strategii de succes

Forumul Vinul.Ro isi propune nu doar sa gazduiasca dezbateri, ci sa ofere solutii concrete, aplicate deja in industria nationala si internationala. Astfel, pe afisul evenimentului vor figura specialisti de talie internationala, producatori de succes din Romania si din strainatate, consultanti, manageri si proprietari de restaurante de top, precum si distribuitori si importatori de vinuri sau reprezentanti ai pietei de retail. Acestia vor prezenta concepte si tactici traditionale sau de gherila pentru cresterea notorietatii, care au fost aplicate in diferite locatii, cu rezultate masurabile in vanzari.

Lista vorbitorilor la Forumul Vinul.Ro 2013: 

  • Cristiana Irinel Stoica – proprietar al Cramei Avincis din Dragasani – „Afaceri mici, pasiuni mari. Cum se inving dificultatile?
  • Mihai Draghici, Project Manager, Shopper Marketing Department, G2 Romania – „Povestea cumparatorului trasformata intr-o experienta de branding, eficienta si rezultate, timp si vizibilitate in magazin”. O introducere generica despre shopper marketing si un studiu de caz castigator Effie, o campanie desfasurata intr-unul dintre hypermarket-urile din tara.
  • Mario Reichle, Managing Director IPPU Packaging – „Despre cat de mult influenteaza o eticheta perceperea si alegerea unui brand”
  • Catalin Mahu, proprietar al lantului de restaurante La Mama – Cafepedia – „Vanzarea vinului la pahar in restaurante. Cresterea vanzarilor de vin”
  • Nicolae Tand, proprietarul restaurantului La Cantine de Nicolai – „Cum asociem gastronomia cu vinul in La Cantine…? Ce asteptari avem de la producatori? Cum compunem lista de vinuri?”
  • Marian Timofti, presedinte al Organizatiei Somelierilor din Romania – „Cine sunt somelierii”
  • Carmen Savu, Director General ParmaFood – „Probleme si oportunitati in distributie”
  • Michel Blanc, presedintele Asociatiei Producatorilor din Chateauneuf du Pape – ” Edificarea unei legende – Chateauneuf du Pape”; insotita de degustare
  • Rodica Ana Capatana, ex-Director General Crama Oprisor – „Vinul potrivit la locul potrivit”
  • Liviu Grigorica, enolog – „Piata vinului: mandrie și prejudecata”
  • Nelu Turcu, proprietar Nelsand – „Problemele importatorului roman de vin”
  • Cosmin Grozea si Nicusor Cazan, bloggeri de vin – „Cine sunt bloggerii de vin si ce vor ei”
  • Catalin Paduraru, critic de vin, realizator TV, fondator al conceptului Vinexpert – „Wine Writer. Scriitorul de vin. Cine, ce, de ce… cum?”
  • Alfred Binder si YG Design Argentina, specialist in marketing si vanzari – „Eticheta de vin. De la concept la realizare”. Studiu de caz familia Hetei
  • Cristi Pitulice, consultant in turism –  „Enoturismul in Romania. Proiectul Drumul Viilor”
  • Elisa Lucchese, reprezentant Virna Barolo si Bredasole Franciacorta – prezentare si degustare
  • Gianni La Marca, proprietar La Marca, Cantine di Tufo – prezentare si degustare

In cadrul atelierelor vor fi abordate teme precum construirea unor politici comerciale si de imagine coerente si eficiente, accelerarea promovarii si vanzarilor in localuri, folosirea politicilor speciale pentru atragerea si fidelizarea clientelei, pozitionarea in HoReCa.

Concomitent cu Forumul Vinul.Ro va avea loc si o manifestare mai speciala, de interes atat pentru profesionisti, cat si pentru publicul larg, care va fi organizata de partenerul evenimentului, IPPU Packaging. „Deoarece orice eticheta are in spate o poveste, IPPU Packaging va aduce intr-o expozitie inedita povestea unei etichete. La IPPU se tiparesc povesti. Prezenta la „Forumul Vinul.Ro“, tipografia IPPU va va vorbi despre cat de mult influenteaza o eticheta perceperea si alegerea unui brand”, au anuntat reprezentantii companiei.

Wine Speed Networking

Forumul Vinul.Ro va gazdui pe langa conferintele dedicate vanzarilor de vinuri si o sectiune speciala de Wine Speed Networking. Aceasta componenta a Forumului, organizata de partenerii evenimentului de la Wine Syndicate, a fost gandita ca o oportunitate de socializare profesionala si negociere directa intre producatorii de vinuri si ceilalti actori din piata vinului si industriile conexe.

In cadrul Wine Speed Networking vor fi programate intalniri profesioniste rapide intre producatori si importatori de vinuri, pe de o parte, si furnizori de servicii si accesorii, achizitori de vin, reprezentanti ai lanturilor de retail si ai restaurantelor, distribuitori de vinuri si specialisti in marketing. Accesul profesionistilor in spatiul dedicat evenimentului Wine Speed Networking se face numai pe baza de bilet, costul acestuia fiind de 150 de euro de echipa (formata din 2 persoane).

Pentru a facilita atat socializarea participantilor, cat si instruirea pe cale informala, va fi amenajata si o expozitie de vinuri, cu un spatiu special destinat discutiilor.

Concursul „Vinurile Primaverii“ – suport pentru vinurile de calitate

In prima zi a Forumului, revista Vinul.Ro, impreuna cu Organizatia Somelierilor din Romania 2011, vor organiza un challenge de vinuri menit sa acorde recunoasterea calitatii acelor vinuri care dovedesc ca merita sa fie aduse in atentia publicului general. Scopul principal al acestui „wine challenge” este de a oferi producatorilor un sprijin important in vanzarea vinurilor de calitate, in urma unor jurizari profesioniste independente.

Un singur tip de recunoastere va fi acordat in urma jurizarilor: „Distinctia de Calitate Vinurile Primaverii 2013”. Vor primi aceasta recunoastere vinurile care obtin punctaje peste media generala a fiecarei categorii evaluate.

Rezultatele challenge-ului vor fi anuntate pe 13 aprilie, in cadrul cinei oficiale organizata la restaurantul Danieli, din cadrul Marshal Garden Hotel (5*). Din juriu vor face parte invitati din strainatate, manageri de restaurante, somelieri membri ai OSR 2011, bloggeri precum si editorii publicatiei Vinul.Ro.

Taxa de participare este de 60 euro / proba, la care se adauga TVA. Probele trebuie sa ajunga in posesia organizatorilor pana cel mai tarziu la data de 8 aprilie 2013, impreuna cu fisele tehnice ale vinurilor. Taxele de participare trebuie platite pana la data de 8 aprilie 2013, in contul organizatorilor.

Cei interesati pot primi despre privind conditiile de participare, programul evenimentului si / sau plata taxelor de jurizare trimitand un e-mail la poliana@vinul.ro.

 

Sponsorul Forumului Vinul.Ro:

 Ippu

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...