„Pivot Noir – Somelierul tău personal” dă #TRENDROSE2015

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

Aplicația “Pivot Noir – Somelierul tău personal”, disponibilă pe AppStore și GooglePlay, anunță lansarea primei campanii de promovare a vinurilor rose, spre folosul celor interesați de astfel de vinuri în sezonul estival 2015. Potrivit comunicatului Pivot Noir, o serie de scurte filmulețe de prezentare – formulate simplu, amuzant și convingător – va fi publicată în rețelele sociale și pe platformele video, purtând hashtag-ul campaniei: #trendrose2015.

Vinurile au fost selectate împreună cu editorii Vinul.Ro și nu constituie o listă exhaustivă, ci una de sugestii delicioase de vinuri autohtone și din import. Filmulețele au fost realizate în cooperare cu autorul cunoscutului blog Vulpescu.eu, din dorința de a promova cultura vinului rose către publicul de interes generalist, și nu doar către cunoscători.

În cadrul campaniei, vor fi publicate câte două filme pe săptămână – lunea și joia.
Cei interesați le pot găsi căutânt după hashtag-ul #trendrose2015.

Pivot Noir – Somelierul tău personal este o aplicație destinată să îi ajute pe consumatori să găsească vinurile preferate sau să afle despre unele mai puțin cunoscute, sugestii de asortare vin-mâncare, informații despre crame și despre restaurante sau magazine specializate.

Vulpescu.eu este un blog de life style adresat tuturor celor care iubesc viața. În nici doi ani de la lansare, blogul vulpescu.eu a fost urmărit de 2 milioane de vizitatori unici, având o medie de 170.000 de vizitatori unici pe lună.

Vinul.Ro este singura revistă despre vin publicată lunar în România. Cu o vechime de 9 ani în mediul online și de 7 ani în forma tipărită, Vinul.Ro reunește cea mai mare comunitate a iubitorilor de vinuri din România. Este organizatorul evenimentului anual “Premiile de Excelență Vinul.Ro”, care oferă o judecată imparțială a unui juriu internațional asupra calității vinurilor disponibile în țara noastră. Vinul.Ro este și inițiatorul mișcării culturale de promovare a soiurilor autohtone românești “Cercul de Fetească”.

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...