Un wine concept cu succes zdrobitor

A făcut cunoștință cu conceptul de wine-bar înainte de 2012, pe când își urma studiile în străinătate. Lui Tamas Bozso i-a fost clar că tendințele din vestul Europei vor ajunge în curând și în România. Primul proiect, realizat în Satu Mare, o combinație între un wine-bar și o cafenea, a avut succes, așa că s-a gândit la o extindere mult mai îndrăzneață. A ales un oraș cu o viață vibrantă și modernă și astfel s-a născut CRUSH Wine Bar în Cluj-Napoca, în 2014.

Câte etichete aveți în meniu?
Avem un număr aproximativ de 130 de etichete. Mare parte, aproximativ 100, de la crame românești.

Care este structura meniului de vin?
La vinurile românești, meniul e structurat pe crame (14 la număr). Fiecare cramă are o secțiune specială unde prezentăm vinurile alese de noi, alături de specificații precum anul de producție, tipul de vin și volumul de alcool.
Vinurile din străinătate se împart în cinci categorii: Ungaria, Franța, Italia, Argentina și Noua Zeelandă.
Prețurile au trei variante: pe sticlă, la pahar (care se obține raportând prețul pe sticlă la cantitatea dintr-un pahar) și pentru take-out, la care aplicăm o reducere începând de la 30%.

Un top 5 al vinurilor preferate de clienții Crush Wine Bar:
Nachbil Riesling de Rhin, Corcova Rose, La Salina – Issa Rose, Prosecco Nino Franco Rustico DOCG, Carastelec Friza și Liliac Rose.

Ce fel de evenimente faceți și cu ce regularitate?
În fiecare joi degustăm, alături de reprezentanții cramelor, vinuri românești si nu numai.
Lunea îi invităm pe clienții noștrii să savureze orice sticlă de vin la preț de retail. Considerăm că este o ocazie perfectă ca amatorii de vin să încerce pe rând toate vinurile cramelor prezente în meniul nostru.
Pe lângă aceste evenimente, suntem mândri să ne numărăm printre partenerii de încredere ai mai multor firme din Cluj-Napoca, atunci când vine vorba despre petreceri corporate pe diferite teme. Se pot organiza diferite evenimente private la care suntem gata să oferim consultanță pentru ca acestea să iasă pe placul celor invitați.

Cum comunicați online și pe ce canale?
Am reușit să strângem o comunitate online bine închegată atât pe pagina noastră de Facebook, cât și pe contul de Instagram. Avem o strategie bine definită după care ne ghidăm, care se bazează pe livrarea de conținut profesional de tip foto, video și text. Imaginile sunt foarte importante în promovarea unui brand, tocmai de aceea suntem atenți ca pozele să redea exact aceeași stare și ambianță precum cea regăsită în wine-bar.
Un alt aspect important este Customer care. Răspundem în timp real întrebărilor adresate pe rețelele de socializare și încercăm să găsim soluții în cel mai scurt timp în cazul în care un client CRUSH a întâmpinat o problemă.

SOOS1506Ce meniu de mâncare aveți? Faceți pairinguri food and wine?
Meniul nostru se împarte în trei mari categorii: Appetizers, Entrees și Desserts. Aperitivele sunt nelipsite într-un wine-bar, așa că la noi vei găsi platouri reci cu selecție de măsline, brânză și bruschete, dar și salate, fâșii de carne de vită sau platou cu fructe de mare.
Preparatele calde sunt bazate pe carne de pui, curcan, rață, vită și porc și sunt combinate cu diverse creme și garnituri care să ofere clienților noștri un adevărat spectacol culinar în combinație cu vinul potrivit.
Nici deserturile nu lipsesc din meniul nostru, Crush Apple Crumble fiind specialitatea casei.

Ce ne poți spune despre amenajarea wine-bar-ului?
Responsabil pentru designul interior al wine-barului este un renumit designer din Budapesta, Suto Kata, care a avut în vedere crearea unei atmosfere dinamice, propice socializarii și savurării unui pahar de vin de calitate.
Există atât mese joase, pentru grupuri de prieteni, cât și un spațiu generos la bar, pentru clienții care doresc să interacționeze cu cei din jur.
Am încercat să redăm același concept și atmosferă specifică CRUSH și prin mobilierul de pe terasă, unde avem 14 mese, respectând același design precum cel din interior.

Dar despe echipă?
Toată echipa CRUSH Wine Bar este amatoare de vinuri, mulți dintre noi având chiar mai multe cursuri de specializare. Ceilalți sunt pe punctul de a le urma pe primele. Ni se pare esențial ca toată lumea să lucreze în cunoștință de cauză și să înțeleagă pe deplin ceea ce face.

Crush Festival Car
Prin conceptul de festival car am fost prezenți la cele mai mari festivaluri din întreagaTransilvanie, unde am reușit să introducem consumul de vin. Avem deja două rulote cu care putem fi prezenți oriunde în țară.

Ce planuri de viitor aveți?
În momentul de față lucrăm la un nou proiect ce se va lansa la începutul lui 2017, tot în Cluj-Napoca, dar ne-am dori să extindem conceptul CRUSH Wine Bar și în alte orașe.
De asemenea, de mult timp lucrăm la lansarea afacerii și pe o platformă online, care deja se poate accesa de probă pe www.CRUSHwineshop.ro.
Firma de distribuție Crush Distribution, pornită în 2015, are activitate mai ales pe partea vestică a țării, acoperind șapte județe. Astfel, în restaurantele de top din aceste regiuni se regăsesc produsele comercializate de firma noastră.
Proiectele și afacerile lansate în ultimii ani au activități din diverse domenii, însă au un numitor comun, vinul. Interacționarea cu consumatorii este cumva diferită în proiectele noastre, însă scopul nostru final este întotdeauna același: clientul satisfăcut. Acest lucru este esențial în munca noastră și vom încerca să ne dezvoltăm afacerile tot în acest spirit.

Retail Price
”Clienții noștri au posibilitatea să cumpere oricând vinurile și în regim de take-out, la preț de retail – ceea ce înseamnă o reducere aproximativă de 30% din prețul vinului servit în incinta wine-bar-ului. Ne bucurăm să vedem că se dezvoltă o asemenea pasiune pentru vin în Cluj-Napoca și încercăm să facilităm cât mai mult accesul la un vin de calitate – tocmai de aceea am introdus începând cu anul 2016 și opțiunea de a comanda vinul acasă prin aplicația HipMenu.”

Un alt proiect a fost lansat in vara anului 2015, si anume firma de distributie Crush Distribution, a cărei produs principal este vinul de calitate. In momentul de fata firma are activitate mai ales pe partea vestica a tarii, acoperand sapte judete. Firma pune accent mai ales pe unitatile Top Horeca, astfel in restaurantele de top din aceste regiuni se regasesc produsele comercializate de firma Crush Distribution.

”Proiectele si afacerile lansate din ultimii ani au activitati din diverse domenii insa au un numitor comun, si anume vinul. Datorita acestui fapt detinem o experienta vasta asupra pietei vinului, asupra distributiilor acestora si nu numai. Interactionarea cu clientii nostri si cu consumatorii nostri finali este cumva diferit prin proiectele noastre, insa scopul nostru final este intotdeauna aceeasi, clientul satisfacut. Acest lucru este esential in munca noastra, astfel vom incerca sa dezvoltam afacerile noastre tot prin acest spirit.”

Adresă: Str. Victor Deleu nr.1, Cluj-Napoca
Date de contact:
office@crushbar.ro
tel.: 0733 968 344

0733 968 344
Aliz Varga
wine-bar manager

0730 909 921
Tamas Bozso
general manager

https://www.facebook.com/CRUSH.Wine.Bar.CJ