Vinmag, o poveste despre vin şi pasiune

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

VinMag s-a născut în urmă cu 10 ani. Din pasiune, dar şi din necesitate. Capul familiei Mărăşoiu, Marian, inginer viticol şi fost şef de fermă cu mulţi ani în domeniu, a ales să rişte cu un magazin de vinuri. Da, să rişte, Pentru că în Piteşti cultura vinului nu era prea puternică, iar prin acele timpuri lumea ştia şi consuma doar vinuri de Ştefăneşti… sau ce mai rămăsese din Ştefăneştii de odinioară. Ar fi putut deschide o covrigărie, dar pasiunea pentru vie, pentru vin, pentru povestea vinului a fost prea puternică. Atât de puternică, încât a transmis-o repede întregii familii, care, acum, este angrenată în totalitate în proiect.

Treptat, afacerea a început să crească. S-au deschis noi magazine, în Târgovişte, Bucureşti şi Constanţa. A fost momentul în care tânăra generaţie a ieşit la rampă, preluând şi ridicând afacerea din Bucureşti. Fiica, Irina, Marketing Partner şi business developer în Capitală, a venit cu ideea de a deschide şi un magazin online. „Aveam stocuri, iar domeniul online era în creştere. Reprezenta o piaţă foarte bună”, povesteşte Irina. Acum cercul este închis, iar magazinele se sprijină unul pe celălalt şi se promovează reciproc.

Irina a renunţat la arhitectură ca să vândă vin. Dar nu regretă nicio clipă alegerea făcută. „Mai rar ai ocazia să lucrezi cu un produs care îţi încântă simturile, pe care să il povesteşti, vinzi, pe care să îl iei acasă seara, când pleci de la birou. În plus, oamenii din domeniu sunt atât de frumoşi şi ai atâtea de învăţat, de gustat, că e mai mult o plăcere decat o muncă”. Mămică de aproape un an, Irina nu poate sta fără vin. Iar în magazinele Vinmag, evenimentele se ţin lanţ. Degustări, campanii de promovare. Ultima, încă în desfăşurare, intitulată „Vinurile Dobrogei”, le-a oferit clienţilor posibilitatea să guste vinuri produse de cei de la Crama Histria, Clos de Colombes, Crama Trantu, Crama Darie şi Alira. Vinuri, în marea lor majoritate, mai puţin cunoscute. Şi să le achiziţioneze la preţuri foarte bune.

Vinmag nu se va opri aici. „Ne-ar plăcea să deschidem un wine bar-shop. Dar nu avem concretizat nimic încă şi preferăm deocamdată să ne concentrăm pe lanţul de magazine, pe creşterea ultimului magazin, cel din Ion Mihalache, si abia apoi să ne extindem. Iar dacă vom avea şi un wine bar, cu siguranţă că vom avea şi asocieri vin-mâncare. Chiar şi acum,  la degustările din magazin ne insoţesc mereu platouri cu selecţii de branzeturi, fructe şi covrigei. Nimic extrem de pretenţios, dar care fac un pairing reuşit”.

VinMag

Magazine în Bucureşti:

– Bulevardul Ion Mihalache nr. 92, bl. 44 A2, Sector 1

– Soseaua Stefan cel Mare, Nr. 30, Sector 2;

– Soseaua Pantelimon 248-250, Sector 2;

– Berceni – Strada Vasile Nitu, nr. 5, Sector 4;

– Militari – Strada Centurii, Nr. 7, Sector 6;

Persoană de contact: Eusebiu Luţă – tel: 0720622555, e-mail: eusebiu.luta@vinmag.ro

Piteşti:

Strada Exerciţiu colţ cu Vasile Lupu, Bl. D17;

Târgovişte:

Bulevardul I.C. Bratianu, Bl. 28;

Constanţa:

Bulevardul A. Lăpuşneanu, Nr. 104;

Persoana de contact: Delia Marasoiu – tel: 0722457972,

e-mail: delia.marasoiu@vinmag.ro

Magazin online: www.vinmag.ro

Persoană de contact: Rodica Druţă – tel: 0736 656 454

e-mail: rodica.druta@vinmag.ro

Număr etichete: circa 650 etichete vin, peste 800 cu accesorii şi delicatese. 85 % vin românesc, 15 % vinuri străine. Etichetele grupate după producător.

Preţuri vin: de la 10 lei, vin vrac (magazinele sunt Partenere Cramele Recaş), până la 650 lei

5 best sales: Castel Huniade şi Sole Chardonnay Barrique Recaş, Drăgaică Roşie Oprişor, Rose Pinot Noir Liliac, Colocviu CVCotnari

Evenimente: două tipuri de degustări, eveniment şi promovare. Cele eveniment sunt prezentări de crame, cele de promovare sunt zilnice, clienţii putând degusta vinuri pe care le pot achiziţiona cu discount.

Promovare: magazinele fizice sunt promovate în principal direct, prin flyere de prezentare şi de discount la cumpărare. Magazinul online a fost promovat prin reclame, newslettere, campanie telefonică şi promoţii (5+1, discounturi între 5 şi 20% etc)

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...