“Vinurile Dobrogei” – exemplu de promovare comună pentru crame mici (și mari) din toate podgoriile. Galerie foto

Bargosi la degustare

FOTO/Vinul.ro - vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...

Campania “Vinurile Dobrogei, altfel decât le știai” a continuat și pe parcursul lunii iulie, atât ca activitate de comerț derulată în magazinele și pe platforma online Vinmag.ro, cât și prin intermediul acțiunilor de degustare și de imagine, așa cum se poate vedea și din fotografiile alăturate, realizate la cunoscutul Irish Pub din Constanța. O campanie și niște evenimente pe care le-am dori replicate cât mai des, de cât mai mulți producători din diverse podgorii! (Fotografii de Ana-Maria Lebidov)

Așa cum spuneam și la lansarea inițiativei noastre, “Vinurile Dobrogei. altfel decât le știai” este, în primul rând, un demers cultural – de valorizare și promovare a vinurilor și destinațiilor turistice regionale – și abia apoi unul comercial. Am dorit, împreună cu retailerul specializat Vinmag.ro și cu cele cinci crame participante, să oferim un exemplu și altor regiuni: în condițiile în care apar an de an tot mai mulți mici producători, care uneori nu dispun de bugete proprii mari, cu ajutorul cărora să devină cunoscuți, acest tip de campanii în comun poate reprezenta soluția ideală. În cursul experiențelor noastre ca organizatori de evenimente și ca editori de presă specializată, am constatat că degustările cu mai mulți producători sunt îmbrățișate cu mult mai mult entuziasm de către public și sunt, în același timp, așteptate și de către locațiile HoReCa și receptate corect de către presă. La nivelul consumatorilor, dispare acea senzație că sunt “victimele” unui demers publicitar (să fim sinceri, câți dintre noi nu profităm de pauza de publicitate la TV ca să facem altceva decât să privim spoturile). În fața unei degustări cu mai multe crame din aceeași zonă viticolă, consumatorul percepe valoarea adăugată oferită de oportunitatea de a cunoaște gusturi, stiluri și microregiuni diferite și de a-și forma propria opinie bine informată. Curiozitatea și atenția amatorului de vin sunt stârnite astfel, iar cantitatea și calitatea informațiilor receptate cresc și ele.

Alira Vinul, Crama Darie, Crama Histria, Crama Trantu și Domeniile Clos des Colombes sunt cei cinci producători care au ales să participe la demersul comun de promovare inițiat de revista Vinul.Ro și wineshopul specializat Vinmag.ro. Următorul pas al campaniei va fi adunarea la un loc, online, a unui set de informații relevante despre Dobrogea turistică, gastronomică și viticolă, de natură să ușureze tuturor celor interesați accesul la informațiile despre această regiune a României.

Un articol de la evenimentul de lansare a campaniei, care s-a desfășurat la unul dintre magazinele Vinmag.ro din Capitală, puteți citi aici:

http://vinul.ro/degustare-de-lansare-vinurile-dobrogei-altfel-decat-le-stiai.html} else {

Cum ti se pare?

Dacă v-a plăcut acest articol, dacă vă plac evenimentele cu oameni frumoși sau dacă sunteți interesați de cultura wine & lifestyle, vă puteți abona (cu cadou garantat, discounturi și surprize) la revista tipărită aici...