2011, un an bun pentru sampanie

In plina criza, producatorii din Champagne au motive de bucurie. In raport cu vanzarile inregistrare pe primele trei trimestre ale anului 2010, cele din anul trecut au crescut cu 3,5%. Chiar daca vanzarile inregistrate in ultimele doua luni ale anului 2011nu au fost contabilizate, Comitetul Interprofesional al Vinurilor de Champagne estimeza ca, per total, vanzarea de sampanie a atins o cifra situata intre 327 si 330 milioane de sticle. Ceea ce ar insemna ca anul 2011 ar ocupa locul doi in topul performantelor comerciale, dupa 2007, cand s-au vandut 338,7 milioane de sticle. Remarcabil este faptul ca acest record se consemneaza in conditiile in care una dintre principalele piate de desfacere, Marea Britanie, a scazut cu 10%. Insa cresterile enorme din Statele Unite (31 % la sfarsitul lunii august) si Australia (36%), au compensat reducerea vanzarilor de peste Canalul Manecii.

Publicitate
Ravago