3 Hectare Sable Noble, primul contact cu piata la „Vara in alb“

Participanta la campania „Vara in alb”, Wine Soul – Divizia Premium a producatorului Murfatlar s-a pregatit intr-un mod special pentru promovarea cupajului alb 3 Hectare Sable Noble.

Publicitate
Ravago

Astfel, in fiecare seara a manifestarii, Cristian Baschir, promotion manager al Wine Soul, si-a exersat calitatile de somelier in locatiile partenere ale campaniei „Vara in Alb”, unde a prezentat clientilor doritori cele mai noi vinuri de la Murfatlar. Cei mai interesati dintre clienti au putut afla detalii atat despre toate vinurile din gama 3 Hectare Sable Noble, cat si despre filosofia care a stat la baza realizarii acestei game. „Oamenii au fost deschisi fata de aceasta initiativa si au primit foarte bine cupajul alb al gamei 3 Hectare Sable Noble. De asemenea, dupa ce au degustat vinul, multi au ramas placut surprinsi de raportul pret calitate favorabil pe care il ofera aceasta noua linie de la Murfatlar. Faptul ca marca 3 Hectare a facut istorie pe segmentul HoReCa ne-a ajutat foarte mult in promovarea vinurilor noi“, a declarat Cristian Baschir.

Cupajul alb 3 Hectare Sable Noble a fost realizat din Pinot Gris 2009 (60%) si Sauvignon Blanc 2010 (40%). Potrivit lui Cristian Baschir, Pinot-ul Gris pune in acest amestec accentul pe aroma fina, dar evoluata, pe cand Sauvignonul vine cu un plus de intensitate, de aciditate si prospetime.

Publicitate
Oprisor

3 Hectare Sable Noble este prima gama a Wine Soul – Divizia Premium de la Murfatlar dedicata exclusiv locatiilor HoReCa si magazinelor specializate, si este formata dintr-un cupaj alb de Sauvignon si Pinot Gris, un rose din Cabernet Sauvignon si un cupaj rosu de Cabernet Sauvignon, Merlot si Feteasca neagra. „Cele trei vinuri care formeaza acum gama 3 Hectare Sable Noble sunt varfuri din anii anteriori. Selectia acestora a fost facuta de catre specialistii de la Murfatlar”, precizeaza Dan Bundur, managerul diviziei Wine Soul. Imaginea celei mai noi game premium Murfatlar a fost creata special de catre agentia CAP pentru a fi in concordanta cu filosofia acestei game. Cupajul alb poarta pe eticheta o scoica, rose-ul un melc, iar cupajul rosu are desenat un crab. Cele trei vinuri pastreaza ca element vizual de continuitate „treiul” stilizat de pe sticla clasica de 3 Hectare.

Filosofia acestei game se leaga foarte mult de terroir si tipul de sol pe care il avem. Este mult adevar in spatele textului de pe contra-eticheta, deoarece nu mai exista nici o alta zona vitivinicola in Romania care sa aiba aceeasi structura de sol, predominant nisipoasa”, precizeaza Cristian Baschir. Pentru Wine Soul, specialistii de la Murfatlar au identificat aproximativ 30 de hectare dintre cele 3.100 aflate in proprietatea companiei, primele vinuri de pe aceste hectare urmand a fi obtinute, potrivit reprezentantilor companiei, cel mai devreme in primavara anului 2012.