In 2010, Alexandrion Grup Romania, liderul producatorilor de bauturi alcoolice din Romania, a inregistrat vanzari brute in valoare de 265 milioane lei, raportand o crestere de 2 milioane de lei fata de 2009, potrivit unui comunicat de presa.
Conform reprezentantilor Alexandrion, in 2010 au crescut vanzarile pentru branduri precum: Cava D’Oro, Kreskova sau Alexander. In ciuda scaderii severe a pietei de brandy, cu peste 20%, Cava D’Oro si-a crescut vanzarile cu aproximativ 3%, depasind 18,8 milioane de sticle in 2010.
“In timp ce 2010 a adus o scadere de 17% pe piata totala a bauturilor alcoolice din Romania, vanzarile Alexandrion Grup Romania au scazut doar cu 3% in volum. Pentru noi, a fost un an foarte bun; a fost un an in care am inotat impotriva curentului si asta ne-a consumat resurse si energie, totul avand ca finalitate atingerea unor cote de piata maxime istorice in cel mai greu an din trecutul recent. Compania si-a consolidat pozitia de lider al pietei atat datorita activitatilor de BTL, a campaniilor de TV si a celor pe Internet cat si datorita eforturilor intregii echipe”, precizeaza in comunicat Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup Romania. Pentru 2011, reprezentantii Alexandrion estimeaza o crestere a veniturilor cu minimum 5-6%.
tot chimical de 3 lei vindeţi….oţetarii români sunt cei mai fideli băutori de porcării ieftine…nu vă mai lăudaţi aiurea.