Profesionistii, despre comerţul cu vinuri: Brandul contează

brandul_conteazaLa invitaţia Vinul.Ro, Tiberiu Tudose, Category Manager Wines & Spirits METRO Cash & Carry România, vorbeşte pentru cititorii noştri despre piaţa vinului din România şi despre rolul şi importanţa comerţului modern pe această piaţă. Reamintim că această rubrică este deschisă tuturor specialiştilor din marele retail.„Compania METRO Cash & Carry România oferă clienţilor săi profesionişti o gamă foarte variată de vinuri din toate regiunile importante ale României şi ale lumii, la un nivel de preţ justificat prin calitate. Dacă ar fi să denumim un model de lucru, atunci acesta ar putea fi «adaptarea continuă la nevoile clientului». Acest lucru implică, pe de o parte, analiza cerinţelor clienţilor şi adaptarea sortimentului conform acestora şi, pe de altă parte, diversificarea sortimentului cu scopul de a susţine şi dezvolta piaţa.

Piaţa vinului din România a cunoscut o creştere semnificativă atât din punct de vedere a ofertei cât şi a cererii, dezvoltarea ofertei realizându-se atât la nivel calitativ, cât şi cantitativ. În ultimii ani, producţia autohtonă de vinuri, şi mă refer în special la producătorii mari de vinuri, a cunoscut un salt calitativ spectaculos atât din punct de vedere al caracteristicilor specifice produselor, cât şi din punct de vedere al diversităţii. Împreună cu producătorii de vin ne-am propus să oferim clienţilor profesionişti nu doar o selecţie valoroasă de produse ci şi consultanţă de specialitate, cum ar fi cursuri dedicate clienţilor HoReCa, prezenţa somelierului în raionul de vinuri din cadrul centrelor noastre de distribuţie etc.

Pe piaţa românească, se poate observa rolul important pe care îl are brandul în stabilirea deciziei de cumpărare însă, politica de comunicare la nivel internaţional nu ne permite să facem alte comentarii asupra acestui subiect.

Structura vânzărilor de vin reflectă stadiul de dezvoltare al pieţei autohtone. Printre cele mai căutate produse se numără în continuare vinurile albe, respectiv dulci şi demidulci, dar se poate observa şi o evoluţie pozitivă a vinurilor roşii, respectiv a vinurilor seci.”

5 thoughts on “Profesionistii, despre comerţul cu vinuri: Brandul contează

  1. Nu numai ca e nevinovat dar a murit si de prea tanar…Omul asta nu avea cusur, ii placea sa traisaca totul la maxim cu maxima intensitate, nu s-a certat niciodata cu nimeni, nu mai avem cuvinte si lacrimi…Odihneste-te in pace dragul nostru TIBI!

  2. Ai plecat mult prea devreme dintre noi si ne-ai lasat in suflet un gol imens care nu poate fi umplut cu nimic. Tu erai optimismul, bucuria, energia si speranta, toate intr-un singur om. Nu te vom uita niciodata!

Comments are closed.