Budureasca: focus pe segmentul de vin imbuteliat

Compania Budureasca a anuntat ca noua strategie de dezvoltare pentru perioada urmatoare va viza in special segmentul de vin imbuteliat si din aceasta cauza va renunta la dezvoltarea sistemului de crame in regim de franciza, se precizeaza intr-un comunicat dat publicitatii de producatorul din Dealu Mare.

Budureasca s-a axat inca de la inceputurile sale pe producerea vin ului de calitate si chiar daca istoria cramei nu este una foarte indelungata, prin atentia deosebita acordata fiecarui detaliu, am reusit ca in cativa ani sa castigam un loc important pe piata vinului din Romania. Experienta, talentul si daruirea oamenilor de aici, strategia de exploatare selectiva a suprafetelor din podgorie, precum si ajungerea la maturitate a soiurilor plantate acum cativa ani ne-au permis sa valorificam prin imbuteliere cea mai mare parte a productiei de vin, la un nivel de calitate superioara”, se anunta in comunicatul de presa.

Potrivit reprezentantilor Budureasca, strategia de dezvoltare a companiei pentru perioada urmatoare vizeaza in primul rand segmentul de vin imbuteliat, „fapt impus pe de o parte de calitatea superioara a vinului, si pe de alta parte de nivelul ridicat al cererii pentru aceasta categorie de produs. Ca atare, cantitatea de vin disponibil in forma vrac este mult diminuata fata de anii de inceput, si in aceste conditii strategia pe termen scurt de dotare a cramelor in regim de franciza nu mai este de actualitate”.