Vinuri romanesti

Vinuri romanesti

Solène Cesbron este noul Marketing Manager al ViaViticola

Echipa de marketing Via Viticola se consolidează cu Solène Cesbron, care va ocupa funcția de Marketing Manager.  Solène Cesbron are o experiență de aproape 15 ani în design și comunicare. Absolventă a École Estienne din Paris cu Diplôme Supérieur d’Arts Appliqués (DSAA) în comunicare și design, a lucrat pentru “Decât o Revistă” și este cofondatoare a studioului de design și comunicare Zvâc, în 2013. [...]

In vino veritas – Lasă-te inspirat de vinurile emblematice ale Jidvei

Grupul Jidvei a lansat, la începutul lui decembrie,  o campanie  care caută să inspire, prin prezentarea vinurilor reprezentative ale companiei. Mixul de comunicare cuprinde campania TV cu 3 spoturi, campanii outdoor și online, precum și acțiuni de PR. Prin această campanie, Jidvei lasă câteva dintre vinurile celor mai reprezentative game să se transforme în adevărate personaje care spun povestea din spatele celor 20 de ani de muncă, investiții și inovație. [...]

Pe 26 iunie aflăm campionul Concursului de Vinuri Rose; 70 de etichete au fost degustate în preselecții

Tradițional, așa cum se întâmplă de 8 ani, înainte de debutul sezonului estival, aflăm care sunt cele mai bune vinuri rose, la Concursul de Vinuri Rose. Soarta ne-a fost potrivnică anul acesta și mai avem de așteptat până pe 26 iunie să aflăm vinurile care au meritat să ajungă în paharele juraților, după preselecțiile făcute de organizatori. Detalii din culisele concursului afăm de la Răzvan Stoenescu, unul dintre organizatorii concursului, fondator al Asociației Winelover și publisher al blogului vin2.ro. [...]

Reflectoarele pe Dobrogea: Ce spun expozanţii evenimentului Vinul.ro şi bucate dobrogene

Ne bucurăm ca am stârnit reacții pozitive din partea mass-media și am căutat să vedem şi reacţia expozanţilor din domeniul vinului care au fost alături de noi, atât la concurs, cât şi în cele două zile de expo food&wine. Toți au fost încântați să participe la demersul nostru și consideră că astfel de inițiative sunt binevenite în peisajul autohton, pentru că nu fac decât să contribuie la educația publicului și a gusturilor acestuia. Toţi au fost de acord că promovarea de acest tip, printr-un efort colectiv, este mai bună decât individualismul şi că trebuie să ne unim forţele pentru a pune în valoare vinurile şi gastronomia românească. [...]