Celebritatile si „bulele” lor favorite – galerie foto

Jay ZAfacerea Champagne e intr-o continua extindere. Si niciun efort nu este precupetit pentru a promova, chiar si agresiv, „bulele” uneia din cele mai cunoscute regiuni viticole ale lumii. Si ce publicitate poate fi mai buna pentru spumantele de top ale Frantei daca nu alaturarea cu celebritatile lumii. Din aceasta ampla campanie face parte si materialul aparut recent in thedrinkbusiness.com, articol din care lumea poate afla care sunt „bulele” favorite ale starurilor, politicienilor si marilor sportivi.

Publicitate
Domeniul Bogdan

Din punct de vedere al producatorilor, cel mai bine sta Casa Cattier, care produce, pentru Sovereign Brands, sampania Armand de Brignac. Pentru ca, in momentul de fata, Armand de Brignac este marca favorita a celebritatilor. In frunte cu cea mai bogata self-made woman din SUA, Oprah Winfrey, a carei avere atingea 2,7 miliarde de dolari in septembrie 2102. De remarcat insa ca Oprah a descoperit acest brand datorita bunului prieten Shawn Carter – mai cunoscut sub numele de Jay-Z – care i-a trimis cateva cutii cu ocazia sarbatorilor de iarna. Culmea este ca, pana nu demult, Jay-Z era fan al sampaniei Cristal. Numai ca o declaratie a managerului Louis Roederer, Frederic Rouzaud, care nu vedea cu ochi buni promovarea brandului prin Hip-Hop, l-a determinat pe Jay-Z sa-si schimbe urgent preferintele. Un fost mare fan al sampaniei Cristal a fost si Madonna, numai ca, acum, diva s-a orientat spre Krug Rose. Alte nume mari care si-ar petrece clipele frumoase in compania Armand de Brignac sunt Leonardo DiCaprio, cel care a platit 3 milioane de dolari pentru cele 18 cutii cu sampanie pe care le-a pus la bataie cu ocazia aniversarii zilei sale de nastere, Kylie Minogue sau frumoasa Kim Kardashian.

Pentru ca tot am pomenit de Cristal, trebuie sa mentionam ca si produsul Casei Louis Roederer are fani de marca. Iar cel mai cunoscut este Sir Mick Jagger, cel care, alaturi de Rolling Stones, sarbatoreste in 2013 50 de ani de la lansarea trupei. O alta casa celebra, Taittinger, se mandreste cu sustinerea lui Ben Affleck, in vreme ce Casa Pol Roger il are ca port-drapel pe Sir Winston Churchill, cel despre care se spune ca, intre 1908 si 1945, a consumat 42000 de sticle de sampanie. In semn de recunostinta, producatorul francez a lanasta, in 1984, Cuvee Sir Winston Churchill, o sampanie exclusivista.

Publicitate
IPPU

Usher, unul dintre cei mai in voga cantareti, producatori sijames bond compozitori americani, cu peste 65 de milioane de albume vandute, a facut un coup de foudre pentru Champagne de Venoge, brand pe care il comercializa printr-un lant de magazine si winebar-uri la care este asociat. Ar fi vrut sa-si creeze chiar un brand propriu, – „Usher de Venoge suna bine”, ar fi declarat acesta – insa proiectul nu s-a realizat. Deocamdata. Cum, in viitorul apropiat, nu se anunta nici lansarea sampaniei Roger Federer, desi un produs care ar purta girul tenismanului elvetian, deja ambasador al Casei Moet&Chandon, ar avea, cu siguranta, succes. Sa nu uitam de Madonna,

Mai special este fanul numarul 1 al sampaniei Bollinger. Pentru ca nu este vorba despre o celebritate in carne si oase, ci de un personaj celebru, James Bond. Sigur, in ultima vreme celebrul agent pare sa fi trecut pe bere – ce vreti, e criza si in M6 – insa in 12 din cele 23 de filme ale seriei s-a baut Bollinger.