Vanzarile de sampanie au crescut in 2010 cu 8,9 % fata de anul precedent, a anuntat Comitetul Interprofesional al Vinurilor de Champagne (CIVC). Practic, s-au vandut 319,5 milioane de sticle, ceea ce face ca anul 2010 sa ocupe locul 4 in clasamentul celor mai buni ani pentru „regele vinurilor”. Cu o cifra de afaceri care a depasit 4 miliarde de euro, CIVC a anunţat , prin purtatorul de cuvant Daniel Lorson, ca „anul 2010 a pus capat crizei brutale si violente pe care am traversat-o timp de aproape doi ani”. Sansa producatorilor de sampanie a reprezentat-o insa piata extracomunitara, unde vanzarile au crescut cu 28,7 %. A existat o crestere si la nivel national, insa de numai 2,3 %. Chiar si asa, Franta ramane principalul consumator al vinurilor de Champagne, cu 185 de milioane de sticle vandute. Cel mai bun an al vanarilor ramane 2007, cand producatorii din Champagne au trimis pe piata 338,7 milioane de sticle.