„Chiaburul” intră pe piaţa spirtoaselor

Jucător important pe piaţa fructelor, compania Andany Trading, deţinătoarea brandului „La Moşie” şi membră a grupului de firme ce are în componenţă, printre altele, Romstrade şi Blue Air, şi-a anunţat intenţia de a intra pe piaţa băuturilor alcoolice. Şi ca producător, dar şi ca distribuitor al brandului „Chiabur”, o gamă de rachiuri realizată din fructele produse pe cele aproape 100 de hectare ale fermei „La Moşie” de la Adunaţii Copăceni. Ferma, un brand 100% românesc, este una dintre cele mai mari livezi în sistem de cultură superintensivă şi pune la dispoziţia consumatorilor peste 10 tipuri de fructe: mere, pere, cireşe, piersici, prune, nectarine, vişine, gutui, dar şi zmeură, coacăze, struguri de masă şi nuci. Cu o investiţie iniţială de 800.000 de euro, ferma s-a dezvoltat continuu, investiţia actuală ridicându-se la peste 7 milioane euro.

Publicitate
Excursii