Cramele Recas lanseaza noul brand “Cocosul dintre vii”

Lansata in anul 2008 sub eticheta “Cocosul”, gama de vinuri produsa de Cramele Recas pentru segmentul mediu, a trecut printr-un proces de rebranding care a dus la nasterea noii identitati “Cocosul dintre vii”, anunta intr-un comunicat de presa producatorul din Banat. Noua eticheta pastreaza ca element central cocosul desenat de Raul Inocentiu Niculai, un copil cu dizabilitati din Sibiu, pe baza caruia, Petru Sosa a realizat noua grafica.

Am vrut sa pastram ideea de joaca de copil sustinuta de alegerea scrisului de mana pentru brand si etichete diferite ca forma si culoare pentru fiecare sortiment in parte. In acelasi timp, prin noua eticheta am incercat sa cream o identitate de brand mai apropiata de mesajul pe care Cramele Recas doreste sa il transmita consumatorilor sai”, a declarat Ciprian Rosca, director comercial Cramele Recas.

Schimbarea designului grafic si a denumirii a fost completata de modificari in privinta componentei liniei de vinuri si a stilului de vinificatie. Astfel, in completarea soiurilor deja existente in gama precedenta: Syrah, Feteasca Neagra si Chardonnay, s-au alaturat Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel si Pinot Noir, toate provenind din recolta 2011.

Prin noua gama “Cocosul dintre vii”, producatorul banatean urmareste sa-si improspateze imaginea pe segmentul mediu si sa revitalizeze palierul de pret prin umplerea locului lasat liber intre gama Castel Huniade si gamele Sole si La Putere.

Compania Cramele Recas exploateaza o suprafata de aproximativ 1000 de hectare vita de vie situate in judetul Timis si 20 de hectare langa Minis (Arad) si are o capacitate de productie si stocare de aproximativ 9 milioane de litri, fiind dotata cu tehnologie de ultima generatie in urma unor investitii ce totalizeaza peste 10 milioane de euro. Producatorul banatean este unul dintre cei mai importanti exportatori de vin romanesc in tari precum Statele Unite, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Canada, Estonia si Slovacia. Rezultatele obtinute de vinurile de Recas la cele mai importante concursuri de specialitate la nivel mondial au reconfirmat constant, in ultimii 12 ani, calitatea vinurilor cunoscute consumatorilor din Romania sub nume precum Cuvee Uberland, Solo Quinta, Sole, La Putere, Cocosul, V-Drinks sau Schwaben Wein.