Descopera Bella Italia la real,-

Cu ocazia Festivalului Italian si a Zilei Nationale a Italiei, din data de 2 iunie, toate magazinele din reteaua real,- vor imbraca haine de sarbatoare, potrivit unui comunicat de presa dat de lantul de supermarketuri. Astfel, incepand din 25 mai, timp de doua saptamani, real,- sarbatoreste Festivalul Italian prin evenimentul „Descopera Bella Italia”, cu o oferta speciala de produse specifice si mai multe actiuni dedicate culturii si civilizatiei italiene.

Publicitate

In fiecare dintre cele 24 de magazine real,- din tara, gama de produse cu specific italian va fi imbogatita cu peste 150 de produse alimentare si vinuri noi, care se vor regasi in sortiment si dupa incheierea perioadei promotionale.

“Campania promotionala Descopera Bella Italia !, rezultat al exceptionalei colaborari dintre real,- Romania, Ambasada Italiei si ICE din Bucuresti, ce are ca tema produsele alimentare si vinurile italiene, isi va aduce aportul, intre 24 mai si 6 iunie, la promovarea delicateselor noastre agroalimentare in diversele hipermarketuri real prezente in aceasta tara. Aceasta initiativa pune in valoare gastronomia noastra, care se bucura de o larga recunoastere si in afara granitelor nationale, multumita calitatii si diversitatii produselor care o caracterizeaza.”, a declarat ES Mario Cospito, ambasadorul Italiei la Bucuresti.

Publicitate
Gala Gastronomiei

In campania promotionala lansata in aceasta perioada clientii vor avea sansa sa castige peste 10.000 de premii, printre care si excursii in Italia. Evenimentul „Descopera Bella Italia” real,- beneficiaza de sprijinul Ambasadei Republicii Italiene in Romania si de catre cel al Institutul Italian de Comert Exterior (ICE) din Bucuresti.

“Produsele agroalimentare si bucataria italiana reprezinta, alaturi de patrimoniul artistic si de stilul de viata italian, una din caracteristicile care definesc cel mai bine cultura si frumusetea tarii noastre. Sectorul agroalimentar este de fapt unul din principalele sectoare economice din Italia, fiind pozitionat pe locul doi, dupa sectorul metal-mecanic. Pentru a avea o idee asupra dimensiunii productiei agroalimentare italiene precizam ca valoarea acesteia este echivalenta cu valoarea PIB-ului Romaniei”, declara dl. Mario Iaccarino, directorul biroului de la Bucuresti al Institutului Italian de Comert Exterior.

Inaugurarea celor doua saptamani dedicate produselor italiene a avut loc joi, 24 mai la real,- AFI Palace Cotroceni, cu participarea extraordinara a ES Mario Cospito, ambasadorul Italiei la Bucuresti si a lui Mario Iaccarino, directorul Institutului Italian de Comert Exterior din Bucuresti.