Dopul, sursa de inspiratie pentru etichetele Delhaize

Grupul international de retail Delhaize a restilizat de curand etichetele din gama proprie „365”, avand ca sursa de inspiratie dopul de pluta, anunta site-ul agentiei spaniole de publicitate Lavernia & Ciefuegos. Pentru aceasta linie, Delhaize a folosit un studiu realizat de agentia Lavernia & Ciefuegos, din Valencia, ce incearca sa puna in evidenta „elementele democratice ale dopului de pluta”.

Pluta este un obiect de valoare mica. Noi am incercat sa-l transformam in obiect de arta; un element unic si usor de manipulat, cu care te poti juca si crea, in acelasi timp. Utilizarea de dopului de pluta pe etichetele de vinuri da senzatia de simplitate, tipic pentru un produs consumat zi cu zi, care, de asemenea, unifica si personalizeaza intreaga linie”, precizeaza reprezentantii agentiei de publicitate.

Fiecare vin poarta pe eticheta un motiv reprezentativ pentru tara din care provine, realizat intr-o usoara nota comica. Astfel, pe vinul din Argentina, apare portretul lui Maradona, pe cel din Africa de Sud, un elefant, in timp ce pe vinul italian Montepulciano d’Abruzzo sta un centurion roman. De asemenea, pe eticheta Cabernet-ului Sauvignon din Chile este stilizata o statuie Moai de pe Insula Pastelui, pe Chardonnay-ul australian, un urs koala, vinul californian este etichetat cu un sef indian, iar vinurile frantuzesti din gama cu un jandarm, un bucatar chef si cu un domn elegant.