Eticheta Dom Perignon, “regizata” de David Lynch

David Lynch, unul dintre cei mai renumiti regizori de la Hollywood, a creat o eticheta pentru o editie limitata Dom Perignon, anunta publicatia Decanter. Noua gama a producatorului din Champagne se numeste “The Power of Creation” (Puterea creatiei – trad.) si contine vinurile Dom Perignon 2003 si Rose 2000.

Eticheta a fost lansata la inceputul saptamanii la Los Angeles, la eveniment, alaturi de David Lynch, participand si directorul de productie al cramei franceze, Richard Geoffroy.

Eticheta lui Lynch, care a avut ca punct de plecare o campanie de promovare, realizata de acesta in decembrie anul trecut, reprezinta “un proces de rezonanta si de experimentare, care are ca rezultat final atingerea a ceva ce exprima esenta naturala”, dupa cum o descrie renumitul regizor. Potrivit reprezentantilor Dom Perignon, cutia de prezentare a sampaniei este “un mic teatru magic, asemanator celor imaginate de David Lynch. Fundele de matase ridica o cortina in interiorul cutiei, unde siluetele clar-obscure lynchiene imagineaza o lume in care misterul se transforma in ludic”.

Anul trecut, Lynch a mai realizat designul pentru etichetele a zece sticle jeroboam Dom Perignon 2000 si zece jeroboam cu Dom Perignon Rose Vintage 1998.

Din filmografia lui David Lynch fac pelicule precum Erasehead (1977), The Elephant Man (1980), Blue Velvet (1986), Wild at Heart (1990), dar si serialele de televiziune Twin Peaks (1992) Lost Highway (1997) si Mulholland Drive (2001).