Eva din Plescoi – premiu special pentru creativitate

Juriul international al competitiei Romanian PR Award a anuntat castigatorii celei de-a 5-a editii, in cadrul “PR Gala Night”, desfasurata marti, 6 noiembrie 2007, la Opera Romana din Bucuresti. Campania “Eva a trait la Plescoi”, sustinuta de vinurile Val Duna si de apa minerala Poiana Negri, a primit premiul special al juriului pentru creativitate, la categoria Campanii comerciale. Este al doilea premiu consecutiv al freelancerului George Moisescu, creatorul si organizatorul campaniei, dupa ce anul trecut a primit Golden Award for Excellence in Romanian PR pentru campania “Capodopere in editii limitate”, pentru producatorul de vinuri Davino.

Publicitate
e-vinul.ro

“Romanian PR Award nu este altceva decat rezultatul confruntarii profesionistilor romani de relatii publice cu criteriile de performanta ale pietei occidentale”, a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communication. “Pentru mine, ca presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu sa imi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni romane de relatii publice”, a afirmat si Peter Debreceny, presedintele Institutului American pentru Relatii Publice.