“Fulg de vara”, marca privata in editie limitata de la Stirbey

Agricola Stirbey si winemakerul acestei companii, Oliver Bauer, au anuntat realizarea unei editii limitata in regim de “private label” pentru un promotor privat de vinuri, Ciprian Stancu. Potrivit unui comunicat al companiei care s-a ocupat de crearea brandului – BrandTailors – “Fulg de vara” (cum este intitulata editia) provine din struguri Tamaioasa romaneasca recoltati la Domeniile Stirbey din Dragasani si totalizeaza 2.707 sticle. Potrivit promotorului, scopul acestei editii este “de a oferi connoisseurilor, in fiecare toamna, o editie limitata de vin alb considerat ‘best of’-ul recoltei anului precedent, care sa deschida calea catre aristocratia vinurilor romanesti”. Intentia antreprenorului a fost de a pozitiona acest brand pe segmentul premium din Romania, un segment disputat cu precadere de marci internationale. Potrivit comunicatului, cele 2.707 sticle ale editiei vor fi disponibile doar unei liste private de consumatori, iar in afara de aceasta vor fi disponibile in cel mult 10 restaurante de elita din Bucuresti.
Vinul.Ro a avut ocazia sa deguste “Fulg de vara” inainte de lansarea oficiala a acestuia si a descoperit un vin cu caracter extrem de puternic, dominat de prospetime si complexitate, cu note minerale intense, mergand pe o linie distincta de curentul actual al producatorilor din Romania. Un vin pentru gastronomie, cu atata personalitate incat fie il iubesti de la prima incercare, fie il urasti din acelasi moment, dar care nu te poate lasa in niciun caz indiferent.