Interes crescut pentru Premiile de excelenta Vinul.Ro – 2010

Fata de editia din 2009, la editia de anul acesta a concursului Premiile de Excelenta – Vinul.Ro a fost introdusa o noua categorie de jurizare, pe lânga cea în care vor fi analizate si punctate vinurile cumparate de organizatori din marele retail. Aceasta noua sectiune este destinata vinurilor non-retail (etichete distribuite doar în Hoteluri, Restaurante, Cafenele sau firme de Catering, în magazinele specializate de bauturi sau în magazine de tipul cash & carry). Astfel, producatorii, importatorii sau distribuitorii de vinuri din România vor avea posibilitatea sa înscrie în jurizare probe care nu exista în marele retail, contra unei taxe de participare de 35 de euro / proba.

Pana acum, si-au afirmat interesul de a participat interesul de a participa cu probe in concurs producatorii Agricola Stirbey, Budureasca, Crama Girboiu, Cramele Halewood, Crama Natura, Crama Oprisor, Crama Olteanu, Cramele Recas, SERVE, Societatea de Promovare a Vinului – Domeniile Dealu Mare Urlati, Top Intercom Dragasani, Vincon Romania si Weingut Brutler & Lieb. Au mai confirmat participarea de principiu importatorii SC Latour SRL si Heinrig Distribution, companie care, pe langa vinurile de import, va inscrie in competitie si doua vinuri romanesti. De asemenea, in competitie vor mai intra si vinuri din Rep. Moldova prin Asociatia Micilor Producatori de Vinuri din Moldova, precum si vinuri din Bulgaria si Serbia.

Alte articole pe aceasta tema:

Juratii Premiilor de Excelenta Vinul.Ro – 2010

Premiile de Excelenta Vinul.Ro 2010 – eveniment international

One thought on “Interes crescut pentru Premiile de excelenta Vinul.Ro – 2010

  1. Va fi extrem de interesant sa vedem cu ce vinuri vin producatorii in acest segment de piata, vinuri care sa nu se regaseasca in retail . O alta provocare pentru anumiti producatori va fi sa “explice” provenienta vinurilor si de ce sunt cu adevarat deosebite fata de vinurile de la raft.
    Sper ca juriul pe care eu il cunosc sa isi pastreze impartialitatea, fara a se lasa influentat de “lobby-urile” unor participanti.

Comments are closed.