Compania Vinexport Focsani a anuntat ca va investi anul viitor aproape un milion de euro in promovarea produselor sale.
Potrivit unui material publicate de Ziarul Financiar, reprezentantii producatorului de vinuri au anuntat ca acest buget va fi folosit in special la activitati de promovare BTL, degustari, sampling, targuri de vinuri, promovare in-store. „In 2008, ca si medii de promovare vom intra si pe partea de promovare ATL, alaturi de cea de BTL, dar si cu activitati intense legate de evenimente”, a declarat pentru Ziarul Financiar, Ciprian Bogoi, brand manager al Vinexport Focsani. Conform materialului publicat de ZF, Planul de afaceri de 14,8 mil. euro, bugetat pentru 2007, ii asigura producatorului din judetul Vrancea un loc intre primii cinci jucatori din industria de profil.
In ultimii ani, Vinexport Focsani s-a aflat de foarte multe ori pe listele ANPC, vinurile acestui producator fiind de foarte multe ori retrase de la vanzare sau amendate pentru: „prezenta a colorantilor in vinuri” (Vin de masa rosu Primus), „neincadrarea in valorile impuse pentru extract sec nereducator” (Vin de masa rosu Primus), precum si pentru producerea de „vinuri din alte materii prime decat struguri”.
Mai multe materiale despre Vinexport Focsani: Vrancea, raiul „facaturilor”; Dezastru pe piata bauturilor aromatizate de vin; Otrava – vinuri de care trebuie sa te feresti; Otravuri cu denumire de origine controlata