Jderu si Calauza, in campanie de promovare

Crama Oprisor a demarat la sfarsitul lunii februarie o noua campanie de promovare in mai multe orase ale tarii pentru gamele de vinuri Jderu si Calauza. Desfasurata in perioada 21 februarie – 23 aprilie, in Craiova, Sibiu si Bucuresti, actiunea are ca obiectiv popularizarea marcilor Jderu si Calauza in randul vizitatorilor marilor centre comerciale.

Publicitate
IPPU

Astfel, orice cumparator de vinuri din gamele Jderu si Calauza din magazinele vizate de campanie poate intra in posesia unor premii constand in vinuri miniatura sau sticle de vin la 0,75 Val Duna. Potrivit regulamentului campaniei, dupa ce achizitioneaza o sticla de vin de la raft din gamele mentionate, cumparatorul este invitat de catre promoteritele campaniei, costumate in Jderite, sa participe la un joc interactiv (slot machine), la care pot castiga premii in vin. Daca aparatul afiseaza „Jderi” de culori diferite clientul primeste o sticla vin miniatura. In cazul in care afiseaza doi „Jderi” de aceeasi culoare clientul primeste doua sticle vin miniaturi. Daca aparatul afiseaza trei „Jderi” de aceeasi culoare clientul primeste o sticla de Val Duna (0,75 l). De asemenea, dupa inmanarea premiului, castigatorul se poate fotografia alaturi de mascota campaniei, fotografie care poate fi descarcata de pe pagina de Facebook a campaniei.

Prima etapa a acestei campanii a inceput la Craiova pe 21 februarie si dureaza pana pe 13 martie. Urmatoarele aparitii ale „Jderilor” vor avea loc la Sibiu (Real Sibiu), intre 21 martie si 6 aprilie, si la Bucuresti, in perioada 11 -23 aprilie.

Publicitate
Excursii