Jovial – un nou concept Senator Wine pentru „vinul casei”

Intr-o tara in care consumul de vin este inca departe de asteptari, atat cantitativ cat, mai ales, calitativ, Senator Wine incearca sa se pozitioneze mai bine pe piata folosind o idee pe care multi au inceput-o, dar putini au reusit s-o implementeze pana la capat. Senator Romania vrea sa relanseze conceptul de „Vinul casei”, bineinteles, la un nivel superior. A fost creat si un brand special, „Jovial”, un nume inspirat pentru acest concept, care, inainte de a provoca mari satisfactii calitative, isi propune in primul rand sa ofere romanilor o noua sansa de a redescoperi vinul. George Neacsu, unul dintre proprietarii Senator Wine si directorul de vanzari Florin Chitu ne-au oferit mai multe detalii despre acest proiect.

Publicitate
Ravago

Vinul Casei nu e o idee noua. Ce intelege Senator Wine prin acest concept?

George Neacsu: Ceea ce ar trebui sa inteleaga toti cei care vor sa lucreze cu acest concept. „Vinul casei” este un vin tanar, un vin proaspat, usor de baut, un vin cu un raport pretcalitate foarte bun, de consumat la orice masa, fie pranz, fie cina. Si, nu in ultimul rand, este un vin care permite consumul la pahar, pentru ca, sa recunoastem, la masa de pranz nu multi isi permit sa consume mai mult de un pahar de vin.

Publicitate
Oprisor

„VINUL CASEI” NU E DOAR UN SIMPLU VIN

Totusi, nu sunteti primii care incearca sa lanseze acest concept pe piata. Cu ce vine in plus Senator Wine fata de competitori?

Florin Chitu: Lucram de multa vreme la acest proiect si, credem noi, in acest moment avem cele mai bune solutii. In primul rand noi nu livram doar vinul, ci oferim partenerilor o adevarata minicrama. Compusa dintr-o vitrina speciala, cu doua compartimente, unul pentru vinul alb, unde temperatura este de maxim 10 grade, si una pentru vinul rosu, unde temperatura poate fi setata intre 12 si 16 grade. Tot in acest concept de minicrama sunt incluse bag in box-urile de 10 litri din gama Jovial, un brand special conceput pentru HoReCa, ce cuprinde sase sortimente de vin, patru albe – Feteasca Regala, Sauvignon Blanc, Zghihara de Husi si Riesling Italian – si doua rosii – Feteasca Neagra si Merlot, dar si carafele si paharele de servire a vinului.

George Neacsu: Sa nu uitam ca oferim cel mai bun raport pret-calitate, precum si cea mai mare sortimentatie de vinuri pentru acest concept. Ne mandrim si cu faptul ca trei vinuri sunt soiuri pure romanesti, adica nu renuntam la ideea cu care am inceput sa facem vin, aceea de a promova soiurile autohtone. Plus ca si numele brandului, Jovial, este ales in ton cu ideea de Vinul Casei. Adica un vin de buna dispozitie, de conversatie amicala, pigmentata cu glume. Un vin pe care il consumi fara obligatii, aducator de voie buna.

„IN MINICRAMA, VINUL REZISTA CHIAR SI SASE LUNI”

De ce ati ales sa mergeti pe sistemul bag-in-box, un sistem pe care nu multa lume il priveste cu ochi buni, date fiind unele probleme sesizate de consumatori dea lungul vremii?

Florin Chitu: Nu sistemul pe care il folosim noi. Am testat mai multi furnizori de-a lungul timpului, i-am ales pe cei care au oferit calitate. La Senator Wine folosim numai pungi cu dubla folie de aluminiu, plus ca sistemul nostru de imbuteliere presupune o vidare a pungii inainte de introducerea vinului, pentru ca acesta sa ia cat mai putin contact cu aerul. Eu garantez ca, in conditii optime de pastrare, vinul rezista sase luni din momentul desigilarii.

George Neacsu: Il completez pe Florin si adaug ca sistemul bag-in-box este mult mai potrivit conceptului pe care vrem sa-l promovam, „Vinul casei”. In primul rand, permite consumul la pahar. In al doilea rand, pe sistemul mini-cramei propuse de noi, vinul rezista mai mult decat daca ar ramane intr-o sticla desfacuta. Plus ca sistemul de nostru de servire, fara furtun, este mult mai performant. Sistemul cu furtun trebuie curatat foarte des, pentru ca mai ramane vin pe furtun, apar mirosuri, oxidare. Noi am adaptat vitrina frigorifica pe dimensiunile bag-in-boxului, robinetul recipientului intra exact pe orificiile vitrinei.

Spuneati ca oferiti cel mai bun raport pret-calitate la brandul Jovial. Cu ce pret ajunge vinul acesta in restaurante?

George Neacsu: 5,9 lei pe litru, inclusiv TVA. Iar recomandarea noastra ar fi ca la vanzarea catre clienti sa nu depaseasca 15 lei. Tocmai pentru a impune acest concept, de Vinul Casei, un vin popular, un vin pe care oricine si-l poate permite. Dar, cum spuneam, e doar o recomandare, fiecare locatie isi stabileste politica de preturi.