Jurnalul de campanie al lui Razvan Macici la Murfatlar

Proaspatul vinificator consultant al Murfatlarului, Razvan Macici, va putea fi urmarit pas cu pas de-a lungul a intregii campanii de vinificare 2011 pe pagina de Facebook a Diviziei Premium Murfatlar.

Astfel, timp de aproape o luna, incepand de duminica, 18 septembrie, vizitatorii paginii de Facebook a Wine Soul vor putea afla si vedea ceea ce a face Razvan, in fiecare zi la Murfatlar, din vie pana la tancurile de fermentare. Reprezentantii Murfatlar au promis ca, in limita timpului disponibil, vor raspunde si la intrebarile adresate noului vinificator.

Crescut in viile din Dealu Mare – tatal sau, Mihail Macici, fiind una dintre cele mai proeminente figuri ale vinului romanesc – Razvan isi primeste, dupa terminarea studiilor, botezul in vinificatie la Statiunea de Cercetari Pietroasa. In 1997, se muta in Africa de Sud, unde se ocupa de vinificatia albelor in cadrul companiei Stellenbosch Farmers Winery. In 2001, Razvan Macici devine vinificator-sef al companiei Nederburg, moment din care atat cariera, cat si reputatia sa de vinificator de top incepe sa aiba un parcurs ascendent. Da dovada de o adevarata abilitate in dezvoltarea reputatiei si portofoliului acestui producator, iar rezultatele nu intarzie sa apara, foarte multe dintre vinurile produse de Nederburg in aceasta perioada, ajungand sa fie printre cele mai apreciate la numeroase concursuri internationale. Pe langa inovatiile in vinificatie – primul vin spumant din struguri culesi tarziu, cupaje din cate sapte soiuri – Razvan Macini a experimentat la Nederburg noi tehnici de vinificare si soiuri inedite pentru regiune (Malbec, Mourvedre, Tannat, Tempranillo, Verdelho, Tamaioasa romaneasca si Grasa de Cotnari), lucruri ce i-au permis sa se adreseze unei mai mari categorii de consumatori si care au facut ca aceasta crama sa ajunga printre cele mai renumite din Africa de Sud.

Anul acesta, Razvan Macici a semnat un contract de consultanta pentru vinificare cu Murfatlar Romania.

One thought on “Jurnalul de campanie al lui Razvan Macici la Murfatlar

  1. bre, nea dane, chiar asa?? 3 saptamani de contract = aproape o luna? adica 1-21/31= 32 % error??? parca asa faceati si acum ceva ani cand ziceati ca”avem 30% cota de piata, adica una din trei sticle blablabla”… pai vazui pe pagina voastra de fb, in 2010 cifra de afacere 28,3 mil eur / 350 mil euro (estimare total piata) = mai putin de 10% ???? pfuuuuuuu…. sau o avea piata freo 900 mil?? hai noroc si ne spui si asta seara daca pizza avea peperoni, da

Comments are closed.