“Mysterium” de la Jidvei lansat la Fratelli Social Club (galerie foto)

Anul 2012 a marcat o schimbare de imagine pentru Jidvei, atat prin lansarea noilor game, cat si prin rebrandingul gamelor existente. Dupa prezentarea primelor patru vinuri din gama Owner’s Choice, organizata la sfarsitul lunii mai, producatorul din Tarnave a mai lansat inca o noua gama de vinuri, “Mysterium”, linie care se adreseaza in special locatiilor de tip lounge si clubbing.

Astfel, pe 14 iunie, la Fratelli Social Club, invitatii au putut degusta cele trei cupaje din gama “Mysterium”, doua albe si un rose din recolta 2011, realizate de enologii Marc Dworkin si Ioan Buia. Vinurile, cupaje de doua sau trei soiuri, au parte de o prezentare inedita si moderna, cu o eticheta reactiva la lumina UV. “Pentru prezentarea acestor vinuri s-a apelat la transpunerea in imagine a tot ce inseamna un cupaj: un labirint stralucitor in care doar printr-o atenta studiere se intrezareste numele gamei: “Mysterium”. Soiurile componente sunt atent “codificate” cu acelasi scop: de a trezi interesul iubitorilor de vin”, se precizeaza intr-un comunicat de presa dat de producator.

Desi inca nelansate pe piata, vinurile au fost deja medaliate in concursuri internationale. Cupajul “Mysterium Feteasca Regala, Muscat Ottonel si Sauvignon Blanc 2011”, realizat de catre oenologul Ioan Buia, a castigat medalia de aur la „International Wine Contest Bucharest 2012”, cupajul “Mysterium Gewurztraminer si Sauvignon Blanc 2011“, creatie a lui Marc Dworkin a castigat argint la „Mondial du Rose 2012” si mentiune la „International Wine Challenge 2012”, iar “Mysterium Syrah si Cabernet Sauvignon 2011“, primul rose de la Jidvei, creat tot de vinificatorul francez. a castigat bronz la „Decanter World Wine Awards 2012”.