“Noroc de Martisor” – o noua campanie Cramele Halewood

Cramele Halewood a demarat pe 1 martie campania “Noroc de Martisor”, in cadrul careia participantii pot castiga unul din cele 4 weekend-uri pentru doua persoane la Pensiunea Rhein din Azuga. De asemenea, potrivit comunicatului de presa dat de producatorul de vinuri, fiecare premium va include si o o vizita in Pivnitele Rhein & CIE Azuga si de o degustare de vin spumant.

Publicitate
Excursii

Campania se desfasoara in perioada 1-7 martie in lantul de hypermarketuri real,- din intreaga tara. Pentru a participa la tombola consumatorii trebuie sa achizitioneaze orice sticla de vin din gamele Prahova Valley Reserve, Prahova Valley Special Reserve sau Halewood Special Reserve, sa completeze taloanele primite la casele de marcat si sa le introduca in urna campaniei. Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti, pe data de 14 martie.

Suntem incantati ca pe langa degustarea unui vin de calitate, de la Cramele Halewood, patru clienti real,- vor petrece impreuna cu perechea sau cu un prieten un weekend relaxant in Azuga, pe parcursul caruia vor vizita prestigioasele Pivnite Rhein & CIE, unde va fi organizata si o degustare de vinuri spumante. Avem in Romania locuri minunate, crame deosebite, la standarde europene si cu totul speciale datorita pronuntatei patine romanesti, care s-a pastrat de-a lungul timpului.“ a declarat Marius Dobre, Manager Categorie la real,- Hypermarket Romania.

Publicitate
IPPU

Magazinele real,- participante la campanie sunt: Pan Vitan-Bucuresti, Berceni-Bucuresti, Cotroceni-Bucuresti, Bucuresti Est (Pallady), Timisoara 1, Timisoara 2, Sibiu, Deva, Brasov, Pitesti, Arad 1, Ploiesti, Galati, Constanta Nord, Constanta Sud, Craiova, Oradea, Oradea 2, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Bacau si Suceava.

Regulamentul campaniei si lista castigatorilor vor fi disponibile pe siteul www.halewood.com.ro, pe siteul www.real.ro si in fiecare locatie participanta.