Peter Lehmann isi schimba etichetele si stilul

Peter Lehmann, renumitul producator din Barossa, va renunta partial la „cartea de joc”, simbol ce l-a facut celebru, pentru a da mai multa consistenta brandului, sustin reprezentantii companiei, citati de Decanter.

Publicitate
Ravago

Restilizarea etichetelor coincide cu cea de-a 30-a aniversare de la primul vin lansat de compania australiana, fondata in 1979. Primul vin lansat de Peter Lehmann s-a numit Masterson, dupa numele lui Sky Masterson, personajul impatimit de jocuri de noroc din povestirea lui Damon Runyon, “Guys and Dolls”.

Reprezentantii Peter Lehmann au mai declarat ca „dama de trefla” va ramane simbolul de pe logo-ul companiei, adaugand ca „etichetele destul de greu de inteles de consumatori, realizate de diferiti artisti australieni la mijlocul anilor 1990, vor fi inlocuite de o gama mult mai consistenta, creata de compania Interbrand”.

Publicitate
Oprisor

Noua imagine va ilustra atat etichetele entry-level – Art Series, dar si cele din gamele Portrait, Futures, Masters si cuvee-ul de top Stonewell Shiraz.

Ian Hongell, vinificatorul sef al producatorului australian, a declarat ca aceasta schimbare nu este numai „una cosmetica, ci si una de stil in vinificare”. Conform spuselor acestuia „Sauvignon-ul blanc va fi mult mai catifelat, iar Rieslingul va avea mai mult zahar rezidual, pentru a atrage cat mai multi consumatori”. De asemenea, acesta a mai anuntat mari schimbari si in gamele Portrait si Futures, in care vinurile din Shiraz vor fi „orientate spre fruct, alcool moderat si mai putin lemn”.

Vinurile Peter Lehman sunt reprezentate in Romania de firma Heinrig Distribution.