Pia Marina, o carieră în stilul ei

Are 26 de ani și lucrează de aproape 9 ani. Da, ați calculat bine. Pia Marina Voicu, o tânără ce lucrează ca freelancer Social Media Manager în lumea HoReCa, se lovește de uimirea interlocutorilor de câte ori mărturisește acest lucru. Când a înțeles că din pasiunea ei de a petrece timpul liber se pot câștiga și bani, lucrurile au devenit foarte simple. De aceea, îi place să spună că meseria ei a ales-o pe ea, nu invers.

Publicitate
Domeniul Bogdan

Dacă o întrebați cum a fost posibil acest lucru, recunoaște că a fost o norocoasă. A știut exact ce își dorește să facă și, cum a terminat liceul, a început să lucreze la agenția de PR & Marketing Creative Ideas a surorii ei. Fiind primul angajat a făcut de toate, de la asistentă la PR Executive. Practica în domeniu a ajutat-o să treacă ușor prin cei trei ani ai Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, dar și prin Masterul de Jurnalism Politic, noțiunile teoretice devenind mult mai clare.

Între timp a apărut și proiectul agenției – În Stilul Meu – care a vrut să fie mai mult decât o revistă online, inițial adresându-se specialiștilor din domeniul sănătății, IT și tehnologie, interviuri și mai puțin fashion & beauty.

Publicitate

pia_marina_2

Ca orice tânăr care prinde aripi și consideră ca trebuie să își clădeasca singur drumul către ceea ce îi place, a ajuns freelancer ca Social Media Manager. Primul proiect (care îi este și cel mai drag) a fost E3 by Entourage, urmat apoi de Entourage Centrul Vechi. După aproape 2 ani de la acest pas are un portofoliu format în mare parte din clienți din domeniul restaurantelor.
Anul trecut a ajuns în echipa Monicăi Munteanu și a lui Denis Radu. Cu ei mai lucrase în trecut prin intermediul revistei și se întâlneau destul de des la evenimente, iar de aici pînă la a stabili o colaborare mai era un singur pas. Mărturisește că aceasta a fost și cea mai frumoasa parte din toata cariera, proiectele prinzând contur si materializîndu-se, si ea căpătând stabilitatea pe care orice freelancer și-o dorește.

Portofoliul de clienți Horeca din București include E3 by Entourage, Entourage Centrul Vechi, FORM, NORMA, Zen Sushi, Gallo Nero Dorobanti, Gallo Nero Decebal, Brasserie Cotroceni, iar din Constanța Le Premier, Madame Margo, Carusel Cooltural. Alți clienți din zona fashion & travel: I Like Outlet, K11 Clothes Concept, RUN, Odysea Sailing.

În prezent, proiectul InStilulMeu.ro este încă activ (împlinind 6 ani), între timp apărând și o „soră mai mică” numită Piamarina.ro.
Întrebată de planuri de viitor spune că nu își dorește neapărat să ajungă să aibă agenția ei de PR, ci mai degrabă să crească mai mult ca freelancer, să aibă timp să călătorească și să scrie mai mult, visul ei fiind să își dezvolte proiectul de Food & Travel în colaborare cu prietena ei Gabriela Simion.

Consideră că un om de PR trebuie să fie flexibil și să poată lucra pentru orice tip de client: de la medical, politic, cultural până la fashion & beauty, crede că a reușit să le parcurgă pe toate, încât să poată afirma că cel mai mult iubește zona de restaurante, cluburi și cafenele.

”Daca mă uit în spate la toți acești ani pot să zic un singur lucru: nu am simțit-o nicio secundă ca pe un efort sau ca pe o muncă. Am pus pasiune în tot ceea ce am făcut și da, ziua mea incepe undeva in jurul orei 8-9 și de cele mai multe ori se încheie seara târziu, uneori după ora 12. Nu m-au deranjat nici măcar weekend-urile în care trebuia să lucrez sau să fac deplasări în alte orașe. Știam că muncesc pentru mine și asta îmi oferea cea mai mare satisfacție. ”