Evenimentul de comunicare este organizat de PNVV, IBD/GTZ, Fratia Vinului si Clubul Presa de Vin si se structureaza pe doua directii principale:
– Spactacolul alegerii Reginei Vinului ofera un vector de promovare puternic din punct de vedere vizual. Coroborata cu apetitul mass-media, dar si al publicului general, pentru tot ceea ce este frumos, placut vederii, aceasta metoda poate reprezenta sprijinul perfect pentru cealalta directie principala de comunicare, si anume “calitatea”.
– Premiile oferite producatorilor (pentru medaliile obtinute la concursurile oenologice, pentru campaniile de promovare – ATL sau BTL – realizate de-a lungul anului, pentru alte realizari deosebite) ofera cea de-a doua dimensiune pachetului de comunicare, si anume certificarea calitativa a intregii industrii. Aceasta constructie comunicationala reprezinta atat un excelent moment de maxima vizibilitate a vinului romanesc in general, cat si ocazia pentru transformarea premiilor primite in cadrul Galei in noi resorturi, noi subiecte pentru comunicarea imaginii companiilor.
Evenimentul se va desfasura la BUCURESTI, in data de 28 noiembrie 2005, la Hotelul Crowne Plaza – Grand Ball Room si va avea un public estimat de 200 persoane din industria vinului si domeniile conexe, ziaristi, oficialitati de prim rang.
Detalii la http://www.galavinului.ro !