„Primavara in rose” incepe oficial pe 5 mai

In perioada 5 mai- 5 iunie, Vinul.Ro lanseaza a doua editie a campaniei de promovare a consumului de vin rose si a stilului de viata asociat, sub deja cunoscuta sigla “Primavara in rose”. Anul acesta proiectul se extinde si in provincie, prin alaturarea unor locatii din Iasi, Cluj, Focsani si Brasov. Scopul actiunii este de a genera un plus de vizibilitate, de a stimula si de a educa consumatorul in vederea unei pozitionari superioare a vinului in obiceiurile acestuia de consum.

Publicitate
Ravago

Proiectul implica inscrierea unor vinuri si spumante rose care vor fi listate, semnalizate si vandute in mod special pe toata durata de desfasurare a evenimentului. Producatorii si importatorii participanti in acest proiect vor avea parte de o vizibilitate deosebita si vor avea ocazia sa interactioneze direct cu consumatorul, prin prezentarea directa a vinurilor in locatiile partenere.

Vinurile inscrise in aceasta campanie vor fi grupate in doua categorii de preturi si vor fi disponibile atat la sticla cat si la pahar. Pe toata durata de desfasurare a campaniei, locatiile partenere vor afisa meniuri speciale care vor prezenta vinurile inscrise in campanie (inclusive fotografii cu sticlele) si vor informa publicul in legatura cu caracteristicile vinului rose (cum se produc, asocieri gastronomice). Pe langa meniurile speciale afisate, campania “Primavara in rose” se va bucura de semnalizare prin roll-up-uri, fete de masa personalizate, ospatari “accesorizati” in roz, insigne “Primavara in rose”, sticle de rose expuse in frapiere transparente si multa promovare media. Clientii imbracati in roz vor avea ocazia sa castige premii dedicate special campaniei si sa devina vedete pentru o zi.

Publicitate
IPPU

Proiectul ofera publicului posibilitatea de a se bucura de vinurile rose participante in aceasta campanie la preturi speciale si sa afle istoria si secretele acestui tip de vin.