Primul magazin Recas in Bucuresti

Producatorul Cramele Recas isi extinde prezenta pe piata vinurilor din capitala prin deschiderea primului magazin de retail propriu, in zona Tineretuui-Sincai, in urma unei investitii de aproximativ 100.000 de euro, se arata intr-un comunicat de presa.

Publicitate
Ravago

Centrul este situat in Str. Lanariei si faciliteaza accesul consumatorilor la vinurile care nu sunt comercializate prin hypermarket-uri si retail-ul traditional. Magazinul are disponibile peste 150 de etichete de vin imbuteliat, o capacitate de depozitare de 3 tone pentru cele opt sortimente de vin vrac comercializate si se intinde pe o suprafata de 170 mp.

In cadrul magazinului, consumatorii pot gasi – pe langa 8 sortimente de vin vrac – si produse exclusive din portofoliul de export, vinoteca din productia anilor 1973, 1982, 1990. Nu in ultimul rand, cumparatorii vor avea acces la vinuri imbuteliate in serii limitate, adresate in special colectionarilor. Alaturi de produsele din gamele Cramele Recas, clientii pot gasi si produse care apartin altor companii, cum ar fi Vinarte, S.E.R.V.E, Agricola Stirbey, Cramele Halewood, Carl Reh, produse din import din Spania, Franta, Italia, Sicilia, Portugalia, Chile si Australia.

Publicitate
IPPU

“Este un magazin care ne reprezinta ca producator. Ne dorim ca acesta noua locatie sa devina in timp o casa a vinurilor de calitate, adresata in special celor care iubesc si stiu sa aprecieze vinul”, a declarat Phillip Cox, Director comercial la Cramele Recas. “Estimam ca impactul pe care il va avea deschiderea acestui magazin asupra vanzarilor noastre va fi unul semnificativ, mai ales ca orice producator de vin are nevoie de o retea competitiva. Cramele Recas a inteles acestul lucru si a investit atat in calitatea produselor, cat si in dezvoltarea retailului bazat pe produsele companiei”, adauga Philip Cox.

Din momentul in care compania Cramele Recas s-a decis sa acorde o mai mare atentie pietei interne, a avut loc o crestere a vanzarilor, inregistrata pe toate sortimentele de vinuri, in 2006 producatorul banatean obtinand o crestere de aproximativ 20%, comparativ cu 2005, cifra de afaceri a companiei atingand valoarea de aproximativ 8 milioane de euro.