VINARTE pune miza pe arte: AI SĂ CREZI CE actori celebri au fost oaspeți la cramă?

OK, unii ar putea spune – și eu aș fi pe deplin de acord – că, atâta vreme cât n-a încetat să profeseze vinul bun, nicio cramă ambițioasă nu s-a îndepărtat vreodată de arte. Doar că în cazul VINARTE legătura asta e mai actuală ca oricând: cel mai recent proiect de comunicare al producătorului din Oltenia mizează pe mari artiști ca să ajungă la sufletul comunității specifice din toată România. Actorii Carmen Tănase și Marius Manole au fost invitați pentru o zi la crama Bolovanu, pe bază de afinități personale dar și cu intenția declarată de a fi atrași ca “goodwill ambassadors” ai vinurilor și valorilor de aici. Iar eu am avut privilegiul să asist la întâlnire. Dincolo de atmosfera pozitivă și energia jucăușă pe care am avut ocazia să le experimentez în prezența lor timp de o zi greu de uitat, iată ce am înțeles, mai jos. Cu felicitări pentru inițiativă!

Publicitate
Domeniul Bogdan

Cum ar fi un “vin al artiștilor” care să poată fi gustat de toată lumea? Ar putea fi VINARTE

De când e lumea, asocierea vin-arte a fost una firească, indiferent dacă a îmbrăcat forma mecenatului sau doar a consumului de produse specifice – artiștii au băut vin, producătorii de vin au aplaudat arta. Asta nu înseamnă că toți artiștii se pricep la vin sau că toți enologii se pricep la arte, ci doar că există premisele de cunoaștere reciprocă și de împrietenire autentică. Iar de aici au de câștigat și consumatorii obișnuiți, care din intersectarea celor două lumi creative pot primi idei și informații care să-i ajute în decizii.

Curiozitatea și bucuria descoperirii de locuri, vinuri și bucate potrivite pe care le au artiștii care ajung să cunoască nemijlocit o cramă sunt seducătoare – așa cum am avut ocazia să constat cu ochii mei timp de o zi la VINARTE. Iar prin găzduirea unor manifestări de arte, un producător de vin împrumută din argumentele specifice acestora și își dezvăluie o fațetă nouă, stârnind interesul publicului și punând un nou jalon pe harta locurilor care merită cunoscute.

Publicitate
Casa Timis

Astfel de evenimente – fie că e vorba de reprezentații, petreceri, vernisaje, alte genuri de acte sau simple vizite – oferă oportunități de comunicare și de cunoaștere din care toată lumea are de câștigat: cramă, artiști, public. Ei înșiși dornici de cunoaștere și creativi prin definiție, oamenii de artă sunt în stare să umanizeze, să personalizeze și să spectacularizeze universul – adeseori prea misterios-ermetic – al vinului și să-l “traducă” pe înțelesul unor audiențe diverse, emoționând.

Abia aștept continuarea! O păsărică mi-a șoptit că aceasta va exista: în toamna 2022 vom mai auzi despre VIN-ARTE la Bolovanu.