Vincon Vrancea: creştere a cifrei de afaceri de 23% în 2008

Vincon Vrancea, unul dintre cei mai mari producatori de vinuri si vinarsuri din Romania, a inregistrat in perioada Ianuarie – Octombrie 2008 o cifra de afaceri de 28,1 milioane euro, inregistrand o crestere de 23% fata de aceeasi perioada a anului trecut, estimarea cifrei de afaceri pentru acest an fiind de 35 de milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă dat de compania vrânceană.

Publicitate

Acest an a reprezentat pentru compania Vincon unul foarte bun atat din punctul de vedere al calitatii strugurilor cat si a cantitatii de vin obtinute, recolta fiind una din cele mai bune din ultimii ani, asigurand companiei un vin de exceptie.

Compania detine in acest moment peste 2500 ha de vita de vie in regiuni vini-viticole cu renume, precum Odobesti, Cotesti, Panciu, Husi, Chirnogeni si deasemenea are cea mai mare rezerva de distilat de vin din tara (1,5 milioane de litri), cel mai vechi vinars avand varsta de 31 de ani.

Publicitate
IPPU

In prezent portofoliul Vincon Vrancea cuprinde peste 120 de produse, brandurile din portofoliul companiei cu cele mai mari vanzari fiind Beciul Domnesc, 7 Pacate, Vita Romaneasca, Casa Vrancea precum si vinarsurile (Miorita – 12 ani respectiv 18 ani, Jad – 28 ani) si de asemenea, o evolutie foarte buna avand noua gama Levant, se mai precizeaza in comunicatul de presa.

Vincon Romania activeaza pe o piata estimata in 2008 la 500 milioane euro, iar principalii sai concurenti sunt Murfatlar, Cotnari si Jidvei, potrivit datelor furnizate de compania de cercetare de piata MEMRB.

Din anul 2000 si pana in prezent, pentru a putea implementa strategiile de dezvoltare asumate, in afara aporturilor de capital aduse, Vincon Vrancea a reinvestit profitul in proportie de 100% ajungand astfel ca in momentul actual sa beneficieze de investitii de peste 25 milioane euro. Aproximativ 8% din aceasta suma a provenit din programele Sapard (3 milioane euro).