Gramma a lansat, duminica 6 aprilie, la Hotel Elite din Oradea, vinurile din productia anului 2013, sub o eticheta noua, creatia binecunoscutului artist Horatiu Malaele. Asadar, vinurile Aligote, Feteasca Regala si Cuvee Visan vor purta etichetele destinate segmetului Horeca si retail-ului specializat.
De la eveniment nu au lipsit vinurile Epic, Liric si Dramatic, create de asemena sub brandul Gramma si pe care le gasiti in cele mai importante retele internationale de retail din Romania.
Despre GRAMMA-Vinul Conversatiei
Construita dupa modelul podgoriilor de familie din regiunea franceza Provence, Gramma produce vinuri din trei sortimente: Aligote, Feteasca Regala si Feteasca Alba. Pentru ca, intotdeauna, exprimarea corecta si armonioasa denota echilibru fizic si psihic, ”Vinul Conversatiei” este un concept destinat sa deschida o noua directie in comunicare: cea a conversatiei inteligente si a limbajului fara cusur, dezlegat de impactul licorilor.