VirtualVino 2011 – conferinta virtuala

Retelele de socializare incep sa prinda din ce in ce mai mult si in industria vinului. Pentru al doile an consecutiv conferinta dedicata vinului italian Vino 2011, organizata de Camera de Comert din Italia, in perioada 24-26 ianuarie la hotelul Waldorf-Astoria din New York, va integra si programul media „Virtual Vino”, o initiativa online menita sa faciliteze dialogul dintre producatori, distribuitori si pasionatii de vin.

Publicitate

In acest an, programul „Virtual Vino” dispune de o intreaga retea online unde vor fi facute publice degustarile de vinuri si conferintele din cadrul evenimentului, din care nu lipseste reteaua Twitter (http://twitter.com/vino2011ny), Facebook (http://www.facebook.com/virtualvino) sau Official Vino 2011 Blog, un portal care va transmite live intreaga conferinta.

In 2010, programul „Virtual Vino” a fost introdus ca experiment, insa succesul acestuia i-a determinat pe organizatori sa il implementeze si in acest an. Potrivit acestora, anul trecut la discutiile purtate online au participat aproape 500.000 de pasionati de gastronomie si vinuri.

Publicitate
Oprisor

Cel mai asteptat seminar este “What Emily Post Can Teach About Social Media, Millennial App-titude and Geo-Marketing”, transmis live pe site-ul oficial al evenimentului Vino 2011, care continua dezbaterile initiate in 2010. Discutiile purtate anul trecut au demonstrat faptul ca standardele si practicile de protocol ajuta la crearea unui climat informativ, care sa apropie utilizatorii IT si consumatorii de branduri, producatori si alti participanti.

Anul acesta printre moderatorii discutiilor se vor numara Tom Wark, cel mai cunoscut blogger de vin din SUA, Gregory dal Piaz, redactorul sef al portalului Snooth.com, Talia Baiocchi, editor fondator al WineChap.com, Jeff Lefevere, redactor-sef GoodGrape.com, Amy Cao, director Foodspotting.net si Kent Wilhelm, senior manager al New Media Design & Marketing for Astor Center.