Cea de-a doua editie a Forumului Vinul.Ro, eveniment ce se va desfasura in perioada 12-14 aprilie 2013, la Marshal Garden Hotel din Bucuresti (Calea Dorobantilor 50b), reprezinta cea mai buna oportunitate pentru toti specialistii din industria vinului din Romania (productie, marketing, distributie, echipamente etc.) de a interactiona si de a dezvolta noi parteneriate cu profesionistii de varf din HoReCa si retail.
Forumul Vinul.Ro isi propune nu doar sa gazduiasca dezbateri, ci sa ofere solutii concrete, aplicate deja in industria nationala si internationala. Astfel, pe afisul evenimentului vor figura specialisti de talie internationala, producatori de succes din Romania si din strainatate, consultanti, manageri si proprietari de restaurante de top, precum si distribuitori si importatori de vinuri sau reprezentanti ai pietei de retail. Acestia vor prezenta concepte si tactici traditionale sau de gherila pentru cresterea notorietatii, care au fost aplicate in diferite locatii, cu rezultate masurabile in vanzari. In cadrul atelierelor vor fi abordate teme precum construirea unor politici comerciale si de imagine coerente si eficiente, accelerarea promovarii si vanzarilor in localuri, folosirea politicilor speciale pentru atragerea si fidelizarea clientelei, pozitionarea in HoReCa.
Producatori si importatori de vinuri
• Cristiana Irinel Stoica – proprietar al Cramei Avincis din Dragasani – “Afaceri mici, pasiuni mari. Cum se inving dificultatile?“
• Michel Blanc, presedintele Asociatiei Producatorilor din Chateauneuf du Pape – ” Edificarea unei legende – Chateauneuf du Pape”; insotita de degustare
• Liviu Grigorica, enolog – “Piata vinului: mandrie si prejudecata”
• Elisa Lucchese, reprezentant Virna Barolo si Bredasole Franciacorta – prezentare si degustare
• Gianni La Marca, proprietar La Marca, Cantine di Tufo – prezentare si degustare
• Nelu Turcu, proprietar Nelsand – “Problemele importatorului roman de vin”
Servicii de marketing si promovare
• Mihai Draghici, Project Manager, Shopper Marketing Department, G2 Romania – “Povestea cumparatorului transformata intr-o experienta de branding, eficienta si rezultate, timp si vizibilitate in magazin”. O introducere generica despre shopper marketing si un studiu de caz castigator Effie, o campanie desfasurata intr-unul dintre hypermarket-urile din tara.
• Mario Reichle, Managing Director IPPU Packaging – “Despre cat de mult influenteaza o eticheta perceperea si alegerea unui brand”
• Rodica Ana Capatana, ex-Director General Crama Oprisor – “Vinul potrivit la locul potrivit”
• Cosmin Grozea si Nicusor Cazan, bloggeri de vin – “Cine sunt bloggerii de vin si ce vor ei”
• Catalin Paduraru, critic de vin, realizator TV, fondator al conceptului Vinexpert – “Wine Writer. Scriitorul de vin. Cine, ce, de ce… cum?”
• Alfred Binder si YG Design Argentina, specialist in marketing si vanzari – “Eticheta de vin. De la concept la realizare”. Studiu de caz familia Hetei
• Cristi Pitulice, consultant in turism – ”Enoturismul in Romania. Proiectul Drumul Viilor”
Distributie
• Carmen Savu, Director General ParmaFood – “Probleme si oportunitati in distributie”
Horeca
• Catalin Mahu, proprietar al lantului de restaurante La Mama – Cafepedia – “Vanzarea vinului la pahar in restaurante. Cresterea vanzarilor de vin”
• Nicolae Tand, proprietarul restaurantului La Cantine de Nicolai – “Cum asociem gastronomia cu vinul in La Cantine…? Ce asteptari avem de la producatori? Cum compunem lista de vinuri?”
• Marian Timofti, presedinte al Organizatiei Somelierilor din Romania – “Cine sunt somelierii”
Programul Forumului Vinul.Ro cuprinde o zi de jurizari si doua zile de prezentari si dezbateri, o expozitie de vinuri, precum si o seara de gala in care vor fi anuntate premiile Concursului, toate organizate la Hotelul Marshal Garden.
Worksop-uri cu degustare:
• Selectie Chateauneuf du Pape
• Virna Barolo
• Bredasole Franciacorta
• La Marca, Cantine di Tufo
Wine Speed Networking
Forumul Vinul.Ro va gazdui pe langa conferintele dedicate vanzarilor de vinuri si o sectiune speciala de Wine Speed Networking. Aceasta componenta a Forumului, organizata de partenerii evenimentului de la Wine Syndicate, a fost gandita ca o oportunitate de socializare profesionala si negociere directa intre producatorii de vinuri si ceilalti actori din piata vinului si industriile conexe. In cadrul Wine Speed Networking vor fi programate intalniri profesioniste rapide intre producatori si importatori de vinuri, pe de o parte, si furnizori de servicii si accesorii, achizitori de vin, reprezentanti ai lanturilor de retail si ai restaurantelor, distribuitori de vinuri si specialisti in marketing. Accesul profesionistilor in spatiul dedicat evenimentului Wine Speed Networking se face numai pe baza de bilet, costul acestuia fiind de 150 de euro de echipa (formata din 2 persoane).
Concomitent cu Forumul Vinul.Ro va avea loc si o manifestare mai speciala, de interes atat pentru profesionisti, cat si pentru publicul larg, care va fi organizata de partenerul evenimentului, IPPU Packaging. „Deoarece orice eticheta are in spate o poveste, IPPU Packaging va aduce intr-o expozitie inedita povestea unei etichete. La IPPU se tiparesc povesti. Prezenta la „Forumul Vinul.Ro“, tipografia IPPU va va vorbi despre cat de mult influenteaza o eticheta perceperea si alegerea unui brand”, au anuntat reprezentantii companiei.
Cei interesati pot primi despre privind conditiile de participare, programul evenimentului si / sau plata taxelor de jurizare trimitand un e-mail la poliana@vinul.ro.
Sponsorul Forumului Vinul.Ro: