„Winery este o unitate producatoare de vin sau un business implicat in productia de vin, deasemenea poate fi un depozit, o linie de imbuteliere, o crama, o vinarie”. Aceasta este descrierea pe care si-o face www.winery.ro , un nou magazin virtual de vinuri – si nu numai -, deschis de Mega Distribution Grup, unul dinte cei mai mari distribuitori de vinuri adresate retelei HoReCa din Bucuresti, magazinelor specializate si firmelor care doresc consiliere pentru realizarea cadourilor corporative. Chiar daca principalii clienti vizati sunt cei prevazuti mai sus, winery.ro nu-i refuza nici pe simplii amatori de vin, care pot savura produsul dorit dupa ce, in prealabil, l-au comandat. Numai ca misiunea winery.ro nu se opreste aici. Echipa isi doreste implementarea unui nou concept, Urban-Winery, care va incerca sa desluseasca multe dintre secretele fenomenului VIN pentru toti cei interesati. Este si motivul pentru care site-ul gazduieste si un blog, in care Harry Szavu, initiatorul proiectului si actionarul Mega Distribution Grup, va incerca, intr-un stil nu tocmai reverentios, sa corecteze unele dintre imperfectiunile aparute pe drumul vinului, din podgorie la consumator.
Si o ultima precizare. Preturile produselor de pe site sunt fara TVA. Insa Mega Distribution Grup anunta ca poate acorda, functie de caz, diferite discount-uri.