42Years.ro – o comunitate de experiențe interactive în jurul etichetelor de vin

Săptămânal, interviuri live – The Tasting Notes cu somelierul Horia Siboiu – transmise pe pagina de Facebook; pachete reale cu probe, fișe, tips & tricks și chiar pahare trimise în avans doritorilor, pentru degustări virtuale; un portofoliu de crame din toate regiunile viticole românești – pe aceste coordonate comerciale și de comunicare este construit unul dintre cele mai ambițioase proiecte de vânzare de vinuri – 42Years.ro. 

Publicitate
Domeniul Bogdan

42 nu e doar o cifră care definește vârsta, ci o referință la un punct al vieții

“În România, ultimele două decenii au fost extrem de interesante în ceea ce priveşte evoluţia cramelor româneşti. Practic, apariţia unor crame boutique în fiecare regiune vitivinicolă (…) şi soiurile româneşti au reprezentat unul dintre principalele motive pentru care a fost creat 42Years.ro”, arată inițiatorii – agenția de comunicare Godmother – într-un text trimis redacției Vinul.ro de către PR managerul Alina Cîrstenoiu. “42Years.ro este o platformă interactivă care se concentrează în jurul unei oferte extinse şi într-o continuă creştere de băuturi fine și vinuri. “42” nu este doar o cifră care defineşte o vârstă în sensul strict al numărului, ci este pur şi simplu o referinţă la un anumit punct al vieţii, când trebuie descoperit ce înseamnă cu adevărat arta de asocia un vin cu blue cheese, de a înţelege soiul Pinot Noir sau de a oferi cadoul “îmbuteliat” unei persoane. Astfel, ideea pe care este construit site-ul este de a crea experienţe în jurul etichetelor dedicate, celor care doresc să facă parte din comunitate”, se mai arată în text.

Video-uri cu invitați reprezentativi, degustări pentru grupuri

Pentru a aduce mai aproape cramele, sunt create săptămânal o serie de interviuri-live, The Tasting Notes, pe pagina de Facebook 42Years.ro, cu un invitat cheie din domeniu care prezintă povestea din spatele vinurilor și răspunde întrebărilor celor interesați. Sunt organizate degustări virtuale dedicate unui grup de prieteni, colegi sau parteneri de business care primesc înaintea evenimentului un pachet de degustare care include fişe de degustare, o cartolină cu tips & tricks pentru a fi pregătiţi, la cerere paharele potrivite şi chiar probe sigilate pentru degustări IN-BLIND – mai precizează Godmother.

Publicitate

“Indiferent că vorbim despre o pasiune descoperită în timpul pandemiei și care se dorește a fi cultivată, o curiozitate sau o dragoste înțeleasă la nivel de maturitate deplină, savurarea unui pahar de vin trebuie să fie întotdeauna o experienţă”, precizează fondatorii 42Years.ro