Campania “O garanție de calitate – Alege vinurile recomandate de Auchan și Vinul.ro”,  nominalizată pentru Best Shopper Activation în cadrul galei Progresiv Awards 2020

O garanție de calitate – Alege vinurile recomandate de Auchan și Vinul.Ro”, campania de promovare a vinurilor cu garanții calitative acordate de comisiile de evaluare ale revistei noastre derulată în hipermarketurile Auchan, a intrat în cursa finală pentru prestigioasele Progresiv Awards, la categoria Best Shopper Activation. Dacă doriți să susțineți dezvoltarea categoriei „vinuri” în marele retail, vă puteți înscrie să primiți un link la care să votați acest proiect, în paralel cu Consiliul Specialiștilor care va decide câștigătorii: https://progresivawards.ro/forms/ro/request-link-form/

Publicitate
IWCB
Proiectul „Auchan și Vinul.ro vă recomandă” s-a bucurat de semnalizare specială în magazinele fizice, inclusiv pe pardoseala magazinelor, pentru a atrage atenția clienților interesați asupra vinurilor de calitate garantată

Prin intermediul acestei campanii – derulată cu ocazia Târgului de Vinuri Auchan din 2019 – clienții au avut posibilitatea de a regăsi la raftul de vinuri o serie de etichete suplimentare care arată calitatea vinului prin intermediul unui punctaj obținut în urma unor evaluări realizate independent de către experții Vinul.ro. Notate cu punctaje între 80 și 100, cele mai bine clasate au fost prezentate în magazinele Auchan prin marcarea punctajului obținut atât la raft, cât și online pe www.auchan.ro, prin etichete distincte. În felul acesta, punctele Vinul.ro afișate în magazinele Auchan oferă consumatorilor sugestii de cumpărare ușor de observat, cu garanția unui nivel calitativ pentru fiecare buget disponibil. 

Campania “O garanție de calitate – Alege vinurile recomandate de Auchan și Vinul.Ro” a constat în implementarea în hipermarketurile Auchan a unei serii de oferte de vinuri cu caracter limitat (ca sortiment, stoc și durată), unde diferențiatorii sunt reprezentați de recomandările din partea specialiștilor independenți (față de retailer sau crama producătoare) și semnalizarea distinctă la raft.

Publicitate
IPPU

Un serviciu adus clienților: selecția și recomandarea care simplifică alegerea

„Și în această ediție a Târgului de Vinuri, Auchan și-a afirmat rolul de selecționer în  beneficiul clienților, atât prin produsele atent alese de specialiștii noștri, cât și prin evaluările și recomandările făcute de specialiștii Vinul.ro, prin intermediul acestui parteneriat unic, nominalizat anul acesta la Progresiv Awards. Colaborarea noastră are ca scop simplificarea procesului de alegere a unui vin, oferind clienților un instrument simplu și concis pentru distingerea calității unei sticle de vin. Specialiștii Vinul.ro au acordat vinurilor din ofertă note de la 80 la 100, permițând astfel clienților să-și aleagă vinul potrivit în funcție de propriul buget și preferințe. Ne bucurăm să vedem că acest instrument a fost foarte apreciat nu doar în rândul clienților, ci și în industria de profil și le mulțumim pe această cale tuturor celor care au votat acest proiect”,  a declarat Tiberiu Dănețiu, director Marketing Auchan Retail România.

Un proiect educativ de succes

„Pentru Vinul.ro, această nominalizare pentru proiectul derulat împreună cu Auchan este un motiv de mândrie și vine ca o recunoaștere a faptului că ideile creative au succes, chiar și pe o piață mai sensibilă la preț cum este cea a vinului. Vreau să mulțumesc partenerilor de la Auchan pentru acest parteneriat”, a declarat Publisherul revistei, Cezar Ioan. „Clienții au nevoie de garanții și de îndrumare în fața rafturilor unde se găsesc sute de etichete pe zeci de metri, iar impactul calității este unul de natură să ofere acestora încredere și dorința de a testa noutățile și de a-și extinde orizontul de opțiuni în bună cunoștință de cauză”, a mai afirmat el.

Despre Progresiv Awards

Înființat în urmă cu două decenii pentru a aduce recunoașterea oamenilor, organizațiilor, brandurilor și proiectelor din piața FMCG, Progresiv Awards se bucură de recunoașterea profesioniștilor datorită juriului format din specialiști, datorită criteriilor de evaluare a proiectelor și datorită relevanței și notorietății pe care activitatea de-a lungul timpului a adus-o acestor premii. Evenimentul, aflat la cea de-a 20-a ediție, va avea loc în data de 12 martie 2020 la Cazinoul din Sinaia, în prezența a peste 450 de participanți. 

Despre Vinul.ro

Cu o activitate în domeniul vinului începută în 2002 (sub numele Connaisseur, la data respectivă), Vinul.ro s-a distins prin longevitatea neegalată de vreo altă publicație de profil în România. Acest demers publicistic se bucură de recunoașterea specialiștilor din domeniul producției, comercializării și consumului vinului – mărturie stând numărul mare de înscrieri în concursul anual pentru decernarea Premiilor de excelență ale revistei și numeroasele participări la zecile de evenimente și proiecte inedite de promovare inițiate de echipa publicației.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezinta clientilor peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant –  lamasa.auchan.ro si de florărie – florarie.auchan.ro.  

Redactor: Tamara Timofti