Dezvăluiri șocante despre relațiile importatorului George Chendi cu “doamnele” lui. Și cum le dă și la alții!

Atenție, urmează detalii care vă vor șoca! Ana MLC și Corina LT (din motive de protecție personală nu le pot dezvălui acum numele complete, și nici tarifele) sunt două “doamne” pe care cunoscutul importator român de vinuri George Chendi (Alma Tim, SmartDrinks.ro) le-a traficat peste graniță în ultimele luni, din Franța către România. Odată aduse în țara noastră, victimele au fost sechestrate cu sălbăticie în depozitul importatorului, unde au fost supuse unor tratamente de modificare a aspectului și apoi au fost date în exploatare, fără milă, și altor ciraci ai respectivului personaj. 

Publicitate

Citiți în continuare detalii precise, căci vom dezvălui totul, fără a ne teme de consecințe!

Ana, îndopată cu Cabernet Sauvignon din 2014!

Potrivit unor surse de încredere și bine informate, prima victimă, Ana (căreia bestia de importator, căci nu putem să-i spunem altfel!, i-a dat o și identitate suplimentară, spunându-i “Moft la cub”), a fost îndopată, efectiv, cu Cabernet Sauvignon AOC Cotes de Bordeaux 2014, ajungând la o concentrație de 12,5% vol alc. În vederea exploatării acesteia de către apropiații lui George Chendi, atât pe fața cât și pe spatele victimei au fost aplicate – cu o creativitate aproape diabolică – desene și înscrisuri menite să o facă mai atractivă în ochii posibililor clienți. La această operațiune, alături de susnumitul Chendi, s-au mai alăturat încă doi complici – artistul grafician Tudor Banuș și poetul Șerban Foarță (probabil deja cunoscut cititorilor măcar prin versurile Phoenix). 

Publicitate

* Rolul celor doi în desfășurarea operațiunii va trebui cercetat mai atent de către organele abilitate, căci contribuția acestora a fost, pare-se, decisivă în crearea unui “aspect comercial” al victimelor, în vederea exploatării lor.

Corina, transformată într-un adevărat animal!

Pentru a confirma faptul că ne aflăm în fața unui adevărat “modus operandi” bine ticluit, e de-ajuns să arătăm cazul celei de-a doua victime – Corina. Cu sprijinul acelorași doi acoliți, acesteia i s-a dat numele conspirativ de “Leoaică tânără” și a fost supusă și ea unor proceduri menite s-o facă exploatabilă: în cazul acesteia, situația constatată a fost și mai aprigă – 14,5% vol alc s-au descoperit în corpul victimei aduse la București tocmai din regiunea ei natală, Pecherenc du Vic-Bilh (Franța). Surse apropiate investigațiilor au afirmat pentru jurnaliștii Vinul.Ro că ar aceasta a fost efectiv “stoarsă” din Petit Manseng și închisă timp de 2 ani într-o incintă sigilată, înainte e a fi adusă în acest capăt al Europei. Sursele au declarat că această procedură este una standard în cazul celor de soiul ei, fiind aplicată pentru a crea un set de arome complexe, care – alături de corpul apetisant al victimei – să-i înnebunească de plăcere pe clienți.

“Dosarul Doamnelor” arată premeditare, creativitate diabolică și acțiuni în formă continuată 

Din informațiile aflate la îndemâna redacției Vinul.Ro, în afara celor două cazuri relatate mai sus, ar mai exista încă opt alte “Doamne” pe răbojul lui George Chendi și al complicilor săi. Iar activitatea a fost planificată atent, începând cu cinci ani în urmă. Structura rețelei și modul de operare pare să fie același, în toate cazurile: sub acoperirea activității de importator, Chendi călătorește mult prin Europa, în special la târgurile de vin, de unde-și selectează victimele astfel încât să fie pe placul lui. Apoi le urmărește până la domiciliile lor – aflate întotdeauna în regiuni viticole cotate bine de către specialiști – și încheie înțelegeri cu familiile de proveniență ale nevinovatelor făpturi. În urma înțelegerilor, acestea sunt, practic, vândute importatorului român, care le aduce la București cu identități dinainte pregătite și le propune, apoi, unei clientele selectate. Prețurile care sunt înstrăinate victimele variază de la un lot la altul, de la o identitate la alta.

Vorbim de valoare în cazul “Doamnelor”, și nu de preț! – se apără în gura mare George Chendi

“Refuz să vorbesc despre preț în cazurile Ana și Corina!”, a declarat – sfidător – importatorul, atunci când a fost chestionat de către redactorul Vinul.Ro. “N-am de gând să mă opresc să fac asta, am plănuit-o de prea mult timp, mi-am găsit complicii ideali și se pare că și lumea vrea, de fapt, așa ceva!”, susține el. “Aceste Doamne nu se vor găsi pe toate drumurile și voi merge personal să le prezint clientelei, în măsura timpului disponibil”, a continuat el.

Dincolo de glume…

Într-un marketing de vin românesc în care aceleași idei (majoritatea vechituri scofâlcite, și adesea și irelevante) sunt molfăite la nesfârșit și pasate de la una la alta între diferite crame și agenții, ca la o șezătoare de babe inuite ce mestecă și-și dau de la una la alta pieile de focă, să le mai înmoaie, “Doamnele” mi se par cel mai elegant și cel mai bine articulat concept din ultimii zece ani. Cumva revoluționar, chiar – dar asta rămâne să demonstreze viitorul. 

Salut faptul că proiectul are la bază calități reale și ușor diferențiabile ale vinurilor, puse în scenă cu discernământ oenologic și cu simț al spectacolului. Iar dacă tot vorbim de spectacol, o reverență specială se cuvine și ideii de a-i aduce pe cei doi artiști care se regăsesc pe etichete – Tudor Banuș și Serban Foarță. Împreună cu (re)numele regiunilor de origine ale vinurilor, reprezintă un “line up” de forță al show-ului “Doamnelor”, care vine să confirme și să susțină pretențiile lui George Chendi. Care devine, astfel, un “headliner”, dacă e să folosesc aceiași termeni de festival de muzică…

Prin selecție și prin asumarea responsabilității sub brandul propriu, antreprenorul din spatele SmartDrinks.ro își asumă o sarcină deopotrivă generoasă și riscantă. El garantează, astfel, cu propria reputație profesională niște experiențe pe care le dorește memorabile pentru fiecare client – dar care au nevoie să beneficieze de încrederea acestora și de un oarecare grad de pricepere la vin. Cum loturile sunt de mărimi și proveniențe diferite – de la câteva sute la mii de sticle – în funcție de inspirația selecționerului și de disponibilitatea la producător, probabil curiozitatea consumatorilor va fi stârnită periodic – să sperăm că și satisfăcută. “Take it or leave it, love it or hate it” înseamnă, indiferent cât de mici sunt loturile, un pariu riscant.

Bun venit în România “Doamnelor” lui George Chendi! La cât mai multe și la cât mai bune!