Asociația WINELOVER România continuă seria evenimentelor de promovare a vinurilor românești de calitate prin „Marea Vaccinare cu NdD” (n.r. – NdD – Negru de Drăgășani). În perioada 13-14 februarie, membrii asociației au organizat vizite si degustări la cramele de referință din zona Drăgășani, la care au participat peste 20 de pasionați de vinuri. Cu această ocazie, asociația a „adoptat” butuci din soiurile Crâmpoșie si Negru de Drăgășani.
„Scopul nostru ca asociație este de a promova vinul românesc, de a face cunoscute tradiția locală viticolă, calitatea superioară a vinurilor românești, a soiurilor naționale consumatorilor de pretutindeni și, în special celor din afara țării. Dar, pentru a-ți câștiga notorietatea peste hotare, este necesar să te faci cunoscut mai întâi acasă. Așadar, noi, pasionații de vinuri românești, vom demara acțiuni până în momentul în care România va deveni o voce unitară și recunoscută în industria vinurilor de peste hotare. Și, vom face acest lucru cu sau fără ajutorul autorităților”, a declarat Răzvan Stoenescu, președintele Asociației WINELOVER România.
Prima acțiune de promovare a vinurilor românești,„Mica Unire – Marea Sorbire”, organizată în acest an de Asociația WINELOVER România, a avut loc la finalul lunii ianuarie, în Vrancea, cu ocazia celebrării zilei de 24 ianuarie.
****
Despre Asociația WINELOVER România
Asociația Winelover România este o organizație neguvernamentală, care a luat naștere din pasiunea fondatorilor – iubitori de vin – cu scopul de a promova vinul românesc, prin intermediul cursurilor de cunoaștere a soiurilor, vizitarea cramelor din principalele zone viniviticole, organizarea de degustări și concursuri de vin. Aceasta a fost fondată la finele lui 2018 și a derulat mai multe acțiuni cu scop caritabil. Membrii asociației activează în diverse domenii – de la industria transporturilor și logisticii și până la sectorul medical, turism, HR și HoReCa.