One man show şi produse de lux de la Sandro Bottega

În continuă expansiune, grupul Alexandrion a demarat o colaborare cu un nume mare din Italia, Bottega SpA. Un producător de vinuri liniştite, spumante, de grappa şi lichioruri, a cărui producţie, numai pe partea de vinuri, depăşeşte 4 milioane de sticle pe an. Şi pentru a sărbători acest parteneriat, cei de la Alexandrion au organizat o cină exclusivistă, în care maestru de ceremonii a fost nimeni altul decât Sandro Botegga, principalul acţionar al trustului italian.

Publicitate
Domeniul Bogdan

Pe mine, personal, uriaşii de acest tip mă fac să devin reticent. Aşa că, pe 5 aprilie, am intrat în „Stejarii Pool Club” cu inima îndoită şi cu ochii împăienjeniţi, de la strălucirea desk-ului de întâmpinare. Pentru că spumantele de la Bottega îţi iau ochii. La propriu. Am constat, pe parcurs, ca şi la figurat… „Stau şi eu o oră şi o şterg diplomatic”, mi-am spus în sinea mea, dar am început să-mi reconsider uşor poziţia pe măsură ce apăreau invitaţii. Şi chiar m-am relaxat total când am văzut că voi avea ocazia să ciocnesc un pahar şi cu multiplii noştri medaliaţi olimpic şi mondial, Ana Maria Brânză şi Marian Drăgulescu. Cu Cornel Nistorescu mai avusesem ocazia să ciocnesc (că, deh, am trecut şi pe la Evenimentul zilei), dar n-am ratat şansa să o mai fac o dată. Dar toate aceste figuri au intrat brusc în ceaţă atunci când Sandro Bottega, veneţian get-beget, şi-a început numărul. N-am ajuns la nivelul de prietenie la care să pot să-i cer să-mi dea şi mie ce a fumat el înainte, dar jur cu mâna pe inimă că mai rar vezi asemenea nivel de energie şi de veselie. Din cele cinci ore petrecute la cină – asta pentru că pe la 1 dimineaţa am dat bir cu fugiţii – Sandro a vorbit trei, parcurgând şi câţiva kilometri buni în timpul ăsta. Iar noi am aflat istoria familiei, a cramei, a expansiunii, a sticlelor „de aur”, a echilibrului perfect al paharelor Alexander, dar şi filosofia de la care nu se abate niciodată, aceea de a oferi un zâmbet în plus consumatorului care îi alege produsele. Produse care sunt uşor peste ceea ce am anticipat. Mai ales în zona spumantelor. Pentru că în materie de vinuri roşii nu mă pronunţ, anul de recoltă din care proveneau vinurile prezentate la cină – Un Brunello di Montalcino şi un Amarone della Valpolicella – nefiind deloc cel mai favorabil acestor vinuri. Da, aţi ghicit e vorba de 2012. În schimb, la distilate şi lichioruri, n-aveţi de ce să pregetaţi. Pentru că atenţia la detalii pe care o manifestă Bottega SpA nu se opreşte doar la exterior…

În portofoliul Alexandrion Group vor intra, aşadar, prosecco, spumante, vinuri, lichioruri, grappa, limoncino, toate produse premium. Multe dintre aceste produse vor avea o distribuţie generalistă pe segmentul HoReCa, însă câteva dintre ele, precum Bottega Gold sau Rose Gold, vor face obiectul unei strategii speciale de distribuţie.

Publicitate
IWCB